تاکید استاندار تهران بر نظارت‌ دقیق‌تر، علمی تر و شدیدتر بر محدودیت های کرونایی؛

پیک چهارم کرونا کاملا متفاوت با پیک های قبلی است

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۶۸۴۶۶
پیک چهارم کرونا کاملا متفاوت با پیک های قبلی است
استاندار تهران گفت: اقدامات مهمی باید پیگیری شود که پوشش واکسیناسیون افزایش یابد و دیگر اینکه نظارت‌ها دقیق‌تر، علمی تر و شدیدتر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به موج چهارم کرونا اظهار داشت: بیماران سرپایی، بستری ها و به تبع آن فوتی ها رو به افزایش است در حالی که در هیچ یک از پیک های اول، دوم و سوم چنین وضعیتی را شاهد نبودیم.

وی ادامه داد: در پیک های گذشته بعد از مدتی پیک سرپایی و سپس بستری ها کاهش پیدا می‌کرد و به شرایط پایدار می‌رسیم ولی در پیک‌ چهارم شرایط تغییر کرده که به ویژگی‌های ویروس انگلیسی برمی‌گردد که به لحاظ قطر نیز یک‌چهارم ویروس ووهان چین می باشد.

استاندار تهران سپس به عنوان کرد: اقدامات مهمی باید پیگیری شود که پوشش واکسیناسیون افزایش یابد و دیگر اینکه نظارت‌ها دقیق‌تر، علمی تر و شدیدتر باشد.

محسنی بندپی گفت: نظارت ها چند جنبه دارد و همه به اصناف برنمی گردد، برخی از دستگاه‌های اداری و اجرایی در شرایط قرمز محدودیت‌های خاصی را باید اجرا کنند دستگاه‌های ضروری یک سوم و عادی ۵۰ درصد دورکاری داشته باشند که در برخی از دستگاه‌ها پرسنل از ماسک استفاده نمی کنند و برخی از دستگاه‌های ملی نیز مانع ورود بازرسین استانداری شدند که دستگاه‌های متخلف به ستاد کرونا معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز