تجلیل سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران از عوامل مجموعه نمایشی "وجدان درد"

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۹:۱۶
کد خبر: ۱۱۶۹۸۸۰
تجلیل سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران از عوامل مجموعه نمایشی وجدان درد
دکتر ایمان قربانی سرپرست روابط عمومی فرمانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های تهران با حضور در پشت صحنه سریال "وجدان درد" با عوامل این مجموعه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دکتر ایمان قربانی ضمن قدردانی از رویکرد سازمان صدا وسیما به خصوص شبکه سلامت سیما در ساخت مجموعه های نمایشی با محتوا غنی و آگاهی بخش در حوزه خانواده، ابراز امیدواری کرد که این مسیر بسیار مهم، در آینده نیز متداوم باشد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های تهران با تقدیر از تلاش و پشتکار کارگردان جوان این مجموعه افزود: دانش، انگیزه و تسلط آقای مجید پرکار در کنار تجربه و اعتماد جناب آقای رسام که از تهیه کنندگان خوشنام و درخشان سینما و تلویزیون هستند، از مهمترین دلایل موفقیت دو سریال "منم دوستت دارم" و "وجدان درد" محسوب می شود.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم و کارشناسان از سریال "منم دوستت دارم" یادآور شد: در سالیان گذشته هیچ سریالی اینچنین جریان ساز و دغدغه مند نبوده است و این توجه به موضوع خانواده و حمایت از بانوان، یک اتفاق بسیار بسیار ارزشمند بود که با درایت عوامل سریال و مدیران صداوسیما روی آنتن شبکه سلامت نقش بست.

او با اشاره به محبوبیت سریال "وجدان درد" نیز گفت: پرداخت متفاوت به معضلات جامعه و بازی دلچسب بازیگران محبوب این سریال، موجب تلنگر به عادات ناپسند مردم شده و پخش سری دوم این مجموعه در ماه مبارک رمضان، می‌تواند به اثربخشی بیشتر آن کمک کند.

در پایان این دیدار، لوح تقدیر فرمانداری تهران، به عوامل و بازیگران این سریال اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز