امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۱۴۰۱
امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)
تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در راستای توسعه همکاری‌های دو جانبه توسط حسین نصراله معاون مدیرکل و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛معاون مدیرکل و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در مراسم امضای تفاهم‌نامه با تأکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره  شهدا و جانبازان، گفت: شهدا نام خود را با اهدای جان خود ، ثبت کردند و این ما هستیم که به یادآوری راه شهدا و جانبازان نیاز داریم.

حسین نصراله با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه شهدا چشم و چراغ این ملت هستند، خاطرنشان کرد: ظرفیت معنوی شهدا بسیار بالا و ارزشمند است و بارها شاهد بوده ایم با تشییع پیکر مطهر یک شهید ، تمامی دلها به یکدیگر نزدیک شده و شور و نشاط معنوی را در دلها به جوش می آورد و اسلام و انقلاب را بیمه می کند .

در ادامه سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد: پس از شهادت شهدا ، وظیفه ما است تا با خدمت به پدران و مادران شهدا و یادگاران ایشان از دستاوردهای شهدا پاسداری کنیم .

وی افزود : سپاه و بسیج به عنوان بازوان پرتوان انقلاب همواره در رسیدگی و رفع مشکلات خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران کوشیده است و ما بنا داریم با امضای این تفاهمنامه ، منسجم تر و با برنامه ریزی و هماهنگی با بنیاد شهید این خدمات را به ایشان ارائه دهیم و بسیجیان جوان و انقلابی باید با شناخت شهدا ، در مسیر شهدا گام بردارند تا دچار فراموشی نشود که اگر این فراموشی به غفلت تبدیل شود انسان باید نگران زندگی خود و آیندگان باشد و این مسیر تنها با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت محقق می‌شود.

در ادامه این مراسم تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) در حضور هزارخانی معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ، سرگرد حیدری جانشین سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) و خدایی و مغروری مسئولین کانون خادمین شهدا و مسئول حفظ آثار سپاه به امضا رسید.

 

نظر شما