توسط عوامل خدمات شهری شهرداری قدس انجام شد؛

جمع‌آوری بیش از ۲۱۰۰ تُن زباله از سطح شهر در هفته پنجم سال جاری

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۷۲۲۰۶
جمع‌آوری بیش از ۲۱۰۰ تُن زباله از سطح شهر در هفته پنجم سال جاری
معاون خدمات شهری شهرداری قدس از جمع آوری و انتقال بیش از ۲۱۰۰ تُن زباله به شیوه سنتی و مکانیزه از سطح شهر در هفته پنجم سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رضا حیدری معاون خدمات شهری شهرداری قدس اظهار داشت: نظافت و رفت و روب سطح شهر از بنیادی ترین وظایف مدیریت شهری است که با توجه به شرایط فعلی ناشی از شیوع ویروس کرونا، از اهمیت و حساسیت بیشتری نیز برخوردار شده و بر همین اساس اقدامات مذکور به صورت مستمر و شبانه روزی در شهر انجام می شود.

وی در تشریح عملکرد حوزه خدمات شهری در هفته پنجم سال جاری گفت: در هفته گذشته نیروهای خدمات شهری مناطق یک و دو با همکاری سازمان مدیریت پسماند انواع پسماند با حجم بیش از ۲۱۰۰ تُن را به شیوه سنتی و مکانیزه جمع آوری کرده و به گود زباله انتقال دادند.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس افزود: از این میزان پسماند، ۸۱۹ تن زباله در قالب ۳۶۸ سرویس به شیوه سنتی و ۱۲۸۰ تن در قالب ۲۴۵ سرویس به شکل مکانیزه از سطح شهر جمع آوری گردیده است.

وی در پایان با تاکید بر نقش مهم شهروندان در پاکیزگی شهر، گفت: از شهروندان گرامی تقاضا می گردد با حفظ پاکیزگی شهر و نریختن زباله در جوی آب و معابر مجموعه مدیریت شهری را در امور نظافت شهری یاری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز