پیام مدیریت شهری شهرملارد به مناسبت روز کار و کارگر

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۱۷۳۱۵۱
پیام مدیریت شهری شهرملارد به مناسبت روز کار و کارگر
ریاست شورای اسلامی شهر و شهردار ملارد طی پیامی فرا رسیدن روز کار و کارگر را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ یازدهم اردیبهشت روز کار و کارگر نامگذاری گردیده است. به همین منظور مدیریت شهری ملارد  طی پیامی ضمن گرامیداشت این روز پیامی صادر نمودند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد.

به نام خدا

فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران، آبادی و اعتلای ایران اسلامی به دست کارگران و زحمت کشان عرصه تولید، موید جانفشانی و از خودگذشتگی این قشر است که باید قدردان و قدرشناس زحمات آنان بود. تقارن هفته کار و کارگر با ماه پرخیر و برکت رمضان و میهمانی خدا، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، بهانه‌ای است برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات عزیزانی که در راه ساختن ایرانی آباد و مستقل همواره حضور داشته اند.

نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با نام تولید ،پشتیبانی ها، ،مانع زدایی ها  نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق در می‌آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی شهرستان کمر همت ببندند.در هفته کار و کارگر باید از مقام رفیع و عظیم کارگران و خدمات صادقانه و بی دریغ این قشر شریف، مؤمن و صبور تشکر کرد و از آنان در همه زمینه ها حمایت کرد.

اینجانبان ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش شهرستان بخصوص کارگران خدوم شهرداری ملارد ، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به جامعه بزرگ کارگری شهرستان ملارد تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق و سلامتی همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت داریم.

فخرالدین آیینه وند رئیس شورای اسلامی شهر ملارد

محمد صادق کولیوند شهردار ملارد                                                             

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز