سهل انگاری پیمانکار شهرداری تهران به دو خط لوله انتقال آب آسیب زد

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۱۷۳۱۵۵
سهل انگاری پیمانکار شهرداری تهران به دو خط لوله انتقال آب آسیب زد
سهل انگاری پیمانکارعمرانی شهرداری تهران در بزرگراه در حال ساخت شهید رستگار مقدم موجب بروز آسیب و شکستگی دو خط لوله انتقال آب به شهرک کاروان شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛مدیر ناحیه1(17شهریود) آبفای منطقه6 تهران با اعلام این خبر گفت: این دو خط لوله 150 و 100 میلی متری در خیابان امام خمینی شهرک کاروان در محدوده شهرداری منطقه15، به علت سهل انگاری عوامل پیمانکار در حین عملیات حفاری برگزاره در حال ساخت شهید رستگار مقدم دجار آسیب دیدگی شدند.

مرتضی براری با بیان اینکه سهل انگاری موجب بروز شکستگی در چند نقطه این دو خط و قطعی آب در شهرک کاروان شده بود افزود: با توجه به وارد شدن خسارت به تاسیسات آبرسانی شرکت و قطعی آب شهرک کاروان، گروه های امدادی و بهره برداری ناحیه همراه با تانکرهای سیار آب در  سریع ترن زمان در محل بروز حادثه حاضر شدند و در کمترین زمان ممکن نقاط آسیب دیده را ترمیم کردند و جریان آب در شبکه برقرار شد.

وی در پایان با سپاس و قدردانی از مدیر و گروه های امدادی و بهره برداری ناحیه1(17شهریور) در انجام سریع و موفقیت آمیز این عملیات تعمیر و نگهداری شبکه خاطرنشان کرد: به موازات انجام عملیات تعمیر لوله ها و اتصالات و رفع نشت آب و برقراری جریان آب در شبکه، برآورد خسارت وارده انجام و میزان خسارت های وارد شده جهت پیگیری به شهرداری تهران اعلام شد.

شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران(شهرری)، 276 هزار مشترک شهری و روستایی دارد و ناحیه یک (17 شهریور)این شرکت به 59 هزار و 555 مشترک آب و 55 هزار و420 مشترک فاضلاب در منطقه 15 شهرداری تهران خدمات رسانی می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز