مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد:

توزیع بیش از ۴۰۱ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۷۳۴۲۰
توزیع بیش از ۴۰۱ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند
مدیرکل کمیته امداد استان از توزیع ۴۰۱ هزار و ۷۵۰ پرس غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون میان خانواده های تحت حمایت و نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به اجرای رزمایش ملی ایران همدل - طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده،گفت: تاکنون ۱۷۲ آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی فعال شده‌اند.

وی، با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون  ۴۰۱ هزار و ۷۵۰  پرس غذای گرم میان خانواده های تحت حمایت  و نیازمندان توزیع شده است، افزود: همچنین  بیش از ۹۳ هزار بسته افطاری در قالب طرح افطاری ساده در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

پرپنچی ضمن تقدیر از کمک‌های مردمی و مشارکت نهادها در اجرای طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده ،بیان کرد: تاکنون بیش از ۵۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و خیّران برای تهیه و توزیع غذای گرم و افطاری ساده برای نیازمندان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران،یادآور شد: همچنین تاکنون ۸۳ هزار و ۵۴۹ بسته معیشتی با هزینه ای بالغ بر ۳۹ میلیارد و ۹۹۶ میلیون تومان میان خانواده های تحت حمایت توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد ضمن دعوت از مردم،خیران و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به رزمایش ایران همدل- اطعام مهدوی و افطاری ساده تاکید کرد و گفت : مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا از طریق شمارگیری کد دستوری - شماره گیری کد دستوری #۱۰۲۱۸۸۷۷*  یا شماره گیری سامانه گویای ۷۳۵۵ ۰۲۱ و درج عدد ۱۴ و  شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اقدام کنند.

 

نظر شما