تجلیل استاندار تهران از معلمان نمونه شهر و شهرستان های استان تهران؛

معلمان نقش مهمی در تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی دارند

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۵:۴۲
کد خبر: ۱۱۷۳۴۲۸
معلمان نقش مهمی در تربیت نسل آینده انقلاب اسلامی دارند
استاندار تهران در پیامی ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی همزمان با روز معلم از تعدادی معلمان نمونه شهر و شهرستان های استان تهران با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار و مدیران کل آموزش و پرورش شهر و شهرستان های استان در محل استانداری تهران تجلیل شد.

همچنین محسنی بندپی در پیامی ضمن گرامیداشت شب های قدر و لزوم بهره گیری از فضلیت شب های قدر با اشاره به نقش معلمان در عرصه تعلیم و تربیت گفت: معلمان در عرصه های مختلف انقلاب نقشی مهم و تاثیر گذار داشته و حامی و پشتیبان نظام اسلامی بوده و هستند.

در ادامه این پیام آمده است: مصداق بارز این مساله حضور آنها در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس است که در کنار پرداختن به امر مهم تعلیم و تربیت، از خاک میهن انقلاب اسلامی ایران نیز دفاع و حراست کردند.

امروز نقش معلمان در جبهه فرهنگی مهم و مشابه دوران دفاع مقدس است؛ لذا باید ترویج ارزش های اسلامی را به دانش آموزان در کنار تعلیم و تربیت در دستور کار قرار دهند؛ ضمن اینکه در شرایط شیوع کرونا نقش معلمان در تعلیم و تربیت نسل آینده از طریق فضای مجازی دو چندان می شود.

استاندار تهران با قدردانی از زحمات معلمان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم و مسئولان و با مدیریت بیماری کرونا و واکسیناسیون گسترده شاهد حضور دانش آموزان و معلمان در فضای مدرسه باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز