چراغعلی:

حریم رودخانه ها یکی از چالش های بزرگ تهران است

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۱:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۳۸۵۸
حریم رودخانه ها یکی از چالش های بزرگ تهران است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: حریم رودخانه ها و مسیر ها که در حال حاضر یکی از چالش های بزرگ در استان شده است، باید مورد پیگیرهای لازم انجام گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عبدالرضا چراغعلی در جلسه پایش مشکلات حریم قدس اظهار داشت: حفظ حرایم از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: از روزی که وارد استان شدم، مسائل مربوط به حریم قدس مد نظرم بود و با توجه به این موضوع و نظرات فرماندار و شهردار این شهرستان، نکات فنی حاضر و اسناد موجود در استانداری را مورد بررسی قرار دادم.

چراغعلی با بیان اینکه آن مواردی که در کارگروه زیربنایی باید اصلاح شود، حتما باید بررسی شود عنوان کرد: پس از انجام کار کارشناسی نقطه نظرات خود را در کارگروه زیربنایی مطرح کرده و هفته بعد در شورای برنامه ریزی استان نیز عنوان خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این کار تیمی است و حتما باید نظرات سایر دستگاه ها هم احصاء شود، ضمن اینکه ممکن است نظر یک دستگاه صد در صد تامین نشود، ولی اینکه یک قدم هم به جلوتر باشیم، بخشی از مشکلات ما هم برطرف می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: برای انجام کار تطبیق شده میدانی، آمادگی لازم را داریم تا پیشنهادات خود را ارائه کنید.

 

نظر شما