بخشدار کهریزک؛

تخصیص سالن ورزشی برای بانوان کهریزک/جوانان موثرترین عنصرهای انتخابات هستند

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۵:۰۴
کد خبر: ۱۱۷۶۴۷۲
تخصیص سالن ورزشی برای بانوان کهریزک/جوانان موثرترین عنصرهای انتخابات هستند
بخشدار کهریزک گفت: سالن ورزشی شهید قدیمی کهریزک به عنوان سالن ویژه ورزش بانوان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، امین بابایی در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان بخش کهریزک با اشاره به ظرفیت های ورزشی بخش کهریزک اظهار کرد: باقرشهر از دیرباز دارای پتانسیل های خوبی در حوزه ورزش است اما کهریزک نیز دارای ظرفیت هایی است که نباید مغفول واقع شود و حتما باید در اولویت های اداره ورزش شهرستان قرار بگیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه بانوان شاغل و بسیاری دیگر از بانوان به دلایل مختلف در ساعات صبح نمی توانند از سالن های ورزشی استفاده کنند، سالن ورزشی شهید قدیمی کهریزک به عنوان سالن اختصاصی ورزش بانوان در نظر گرفته شد تا در کل طول روز در اختیار بانوان باشد.

بخشدار کهریزک سلامت ورزشکاران و دیگر افراد جامعه را امری بسیار مهم دانست و افزود: به منظور نظارت بر رعایت پروتکل ها، سلامت محیط و نحوه عملکرد باشگاه ها و اماکن ورزشی گشت های مشترک بازرسی باید به صورت مستمر انجام بگیرد.

بابایی با تاکید بر اینکه باید به جوانان اعتماد داشته باشیم تا شاهد توسعه پایدار در تمامی عرصه ها باشیم، بیان کرد: خانه جوان کهریزک به منظورساماندهی امور جوانان احداث و تجهیز شده است و بایستی احداث خانه جوان باقرشهر نیز در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: انتخابات سال ۱۴۰۰ در طی ۴۰ سال گذشته انتخابات ویژه ای است که نه تنها یک رویداد سیاسی بلکه تثبیت و تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به دنبال دارد.

بخشدار کهریزک با تاکید بر نقش موثر جوانان در انتخابات ادامه داد: جوانان موثرترین عنصرهای انتخابات هستند که با حضور مقتدرانه خود در این رویداد مهم، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار کشورمان رقم خواهند زد لذا باید زمینه حضور حداکثری جوانان فراهم شود.

 

نظر شما
پرونده ویژه