آمادگی اداره کل ورزش استان تهران برای واکسیناسیون شهروندان

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۴:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۶۷۲۸
آمادگی اداره کل ورزش استان تهران برای واکسیناسیون شهروندان
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: با توجه به واکسیناسیون سراسری مردم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، تمام فضاهای آماده ورزشی این استان در صورت نیاز آماده شرکت در این طرح سراسری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نصر الله پریچهره  مدیرکل ورزش و جوان استان تهران گفت : در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر به آحاد مردم و تسریع در روند درمان بیماران کرونایی امروز دو سالن مجموعه ورزشی شهدای هشتم شهریور جنوب غرب تهران با ظرفیت بیش از ۵۰ تخت رمدسیویر در اختیار همیاران سلامت بسیج و کادر درمان بیمارستان شهدای یافت آباد قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه آمادگی لازم را داریم تا در صورت فراگیری طرح واکسیناسیون هر فضای ورزشی که توانایی واکسیناسیون خودرویی و ایستگاهی باشد را نیز در اختیار وزارت بهداشت قرار دهیم تاکید کرد: باید فضاهای مورد نیاز را آماده سازی کرده تا در اختیار این طرح قرار گیرد.

پریچهره با بیان اینکه نشست این موضوع فردا (دوشنبه) باحضور استاندار تهران پیگیری خواهد شد اظهار داشت: در نشست وبینار مدیران کل با وزیر ورزش که روز گذشته انجام شد نیز به صورت شفاهی وزیر همکاری لازم را به مدیران ابلاغ کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این سوال که با توجه به تعطیلی چند هفته ای مجموعه های ورزشی آیا درخواستی برای بخشودگی اجاره بها واحد های ماده ۸۸ و بخش خصوصی با ستاد ملی کرونا انجام شده است، خاطرنشان کرد: برای مجموعه های تحت پوشش در شرایط قرمز تمدید مدت زمان اجاره و درصدی از بخشودگی را داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: برای سایر مجموعه های فعال بخش خصوصی نیز با تعاملی که با بانک ها و سایر بخش ها انجام شده نیز افزایش زمان را برای بازپرداخت وام ها به این واحد ها ارائه دهند.

پریچهره تاکید کرد: همچنین در صدد هستیم تا طرح جامع را تهیه کنیم که ستاد ملی کرونا در هر وضعیتی(قرمز و نارنجی) بتوانند مجوز لازم را به باشگاهها روباز و سرپوشیده داده که بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند.

هم اینک پنج هزار و ۲۰۰ مجموعه ورزشی در سطح استان تهران وجود دارد که با شیوع موج چهارم کرونا فعالیت تمامی رشته های ورزشی (به استثنای ورزش های کم خطر) از ۱۶ فرودین ماه امسال تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

 

نظر شما