مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جلسه ستاد کرونا در استانداری:

روند واکسیناسیون باید سرعت بگیرد تا ریشه این بیماری خشکانده شود

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۷۷۶۷۷
روند واکسیناسیون باید سرعت بگیرد تا ریشه این بیماری خشکانده شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران عنوان کرد: اماکن ورزشی استان را در اختیار کمیته واکسیناسیون ستاد کرونا قرار داده ایم تا روند واکسیناسیون سرعت بگیرد و ریشه این بیماری خشکانده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نصرالله پریچهره در جلسه ستاد کرونا استان که امروز با حضور محسنی بندپی استاندار تهران در استانداری تشکیل شد، تاکید کرد: در راستای دستور مقام عالی وزارت ورزش وجوانان واستاندار تهران، کلیه اماکن قابل استفاده ومجهز جهت تسهیل این امردر اختیار کمیته واکسیناسیون قراردارد. اماکن ما چه سالن های سرپوشیده و چه زمین های روباز، برای انجام واکسیناسیون آماده هستند و تاکنون بیش از30 ورزشگاه را به این منظور اختصاص داده ایم.

وی ادامه داد: یقیناً با بازگشایی مجدد اماکن، شور و نشاط به استان تهران و کلیه کشور بازگردد و عزیزانی که دچار بیماری می شوند برای بازگشت به قوای جسمانی گذشته خود نیاز به تقویت و بالا بردن آمادگی جسمانی دارند، لذا کلیه مجموعه های ورزشی باید در اختیار این عزیزان قرار گیرد تا در بهبودی و سلامت جسمی وروانی آنان روند بهتر و سریع تری ایجاد شود.
 
پریچهره افزود: این حلقه مفقوده بایستی در ورزش پیگیری شود، چراکه متاسفانه اولین جایی که بسته می‌شود، اماکن ورزشی است، در حالی که حوزه ورزش در راستای درمان، اولین مکانی است که می‌تواند به بهبود این عزیزان کمک کند، لذا خواستار این هستیم تا اماکن ورزشی با رعایت پروتکل ها و قوانین ستاد ملی کرونا، به نوعی باز باشند، زیرا در کنار این بیماری معضلاتی چون افسردگی وجود دارد که اماکن ورزشی می توانند به بهبودی این دسته از افراد هم کمک کنند و باید به گونه ای تصمیم گیری شود که شور و نشاط به جامعه و کشور بازگردد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز