دبیر مجمع معتمدین محلات طهران مطرح کرد؛

شهروندان سرمایه ارزشمند و گران قیمت اصلی شهر / مجمع معتمدین محلات طهران یک تشکل مردم نهاد

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۰۸:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۷۹۳۷
شهروندان سرمایه ارزشمند و گران قیمت اصلی شهر / مجمع معتمدین محلات طهران یک تشکل مردم نهاد
وثوقی، دبیر و موسس مجمع معتمدین محلات طهران گفت: شهروندان سرمایه ارزشمند و گران قیمت اصلی شهر هستند و بدون در نظر گرفتن خواست و نظر شهروندان اداره کلانشهر تهران قطعا با مشکل مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ محسن وثوقی دبیر و موسس مجمع معتمدین محلات طهران با اشاره به اینکه مجمع معتمدین محلات طهران یک تشکل مردم نهاد است که  سال ۱۳۹۰ پایه گذاری شد و از شهروندان تاثیر گذار ، تحصیل کرده و از برادران ،خواهران ، فعالان حوزه اجتماعی و مدیریت شهری تشکیل شده است گفت: هدف از تاسیس این تشکل هماهنگی و هم اندیشی در بین مجموعه مدیریت و پارلمان شهری تهران می باشد لازم به ذکر است که مجمع به هیچ جناحی وابسته نیست و نگاه فراجناحی دارد که بیشتر در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعال است.

وثوقی افزود: شهروندان سرمایه ارزشمند و گران قیمت اصلی شهر هستند و بدون در نظر گرفتن خواست و نظر شهروندان اداره کلانشهر تهران قطعا با مشکل مواجه خواهد شد بخصوص که پایتخت ام القرای جهان اسلام هم مرکز سیاسی،اقتصادی و علمی هم است.

وی تاکید کرد: مجمع معتمدین محلات طهران از شهروندان ولایت مدار بوده و پیرو بیانات و منویات ایشان عمل میکنند و خواست و مطالبه گری این مجمع بر اساس مُر قانون است.

دبیر مجمع معتمدین محلات طهران درباره انتخابات خرداد۱۴۰۰ گفت: این تشکل مردم نهاد در حوزه انتخابات هم به فرموده مقام معظم رهبری لبیک گفته و با نصب العین قرار دادن بیانات معظم له که می فرمایند مشارکت حداکثری در انتخابات یعنی اقتدار ملی، ما هم ضمن تشویق آحاد مردم به حضور در پای صندوق های رای لیست مستقلی به نام مجمع معتمدین محلات طهران با لگوی خاص مجمع برای انتخاب رئیس جمهور دوره سیزدهم و اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران منتشر خواهیم کرد و در سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود سهیم خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: ضمنا باید دوباره متذکر شوم که نگاه مجمع معتمدین محلات یک نگاه کاملا اجتماعی و فرهنگی است و کلانشهر طهران را بدون نگاه اجتماعی و فرهنگی نمی توان اداره کرد.

دبیر مجمع معتمدین محلات طهران در پایان گفت: از مردم فهیم ،سخت کوش و نجیب ایران در خواست میکنم در گام دوم انقلاب که استکبار جهانی آمریکا و دول اروپایی با تحریهای ظالمانه قصد دلسرد کردن مردم از اتقلاب را دارند و فشار بی سابقه ای بر معیشت مردم  وارد نموده اند ان شاء الله گوش و چشم به بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مدظله بسپارند تا در این امر مهم انتخابات مثل همیشه مشارکت کنند و سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود را دوباره در پای صندوق های رای رقم بزنند و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را مایوس و ناامید نمایند.

 

نظر شما
پرونده ویژه