"بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان خودرو"

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۸۳۸۳
بستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان خودرو
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران در گفتگو با برنا گفت:بستن کمربند ایمنی توسط کلیه سرنشینان از موثرترین روش برای پیشگیری از صدمات و کاهش میزان مرگ و میر در حوادث ناشی از تصادفات رانندگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران در گفتگو با برنا پیرامون موثرترین روش برای پیشگیری از صدمات و کاهش میزان مرگ و میر حوادث  رانندگی اظهار داشت :  بستن کمربند ایمنی توسط کلیه سرنشینان از موثرترین روش برای پیشگیری از صدمات و کاهش میزان مرگ و میر در حوادث ناشی از تصادفات رانندگی است که در همین  راستا و جهت محافظت از رانندگان و سرنشینان و ارتقاء فرهنگ بستن کمربند ایمنی در حین رانندگی ، به صورت مستمر در دستور کار این پلیس قرار دارد .

وی در ادامه افزود: آگاهی وافزایش سطح فرهنگ عمومی مردم در فواید استفاده از کمربند ایمنی موجب شده تا هر ساله برتعداد استفاده کنندگان از کمربند ایمنی افزوده شود.

سرهنگ محمودی گفت:  بزرگسالان می توانند در هنگام رانندگی با بستن کمربند ایمنی الگویی تأثیر گذار برای کودکان خود باشند تا آنان نیز استفاده از قوانین ایمنی و رانندگی را یاد بگیرند.

وی مهمترین علت نبستن کمربند ایمنی را عدم آگاهی کامل از فوائد آن برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر رانندگان و دیگر سرنشینان خودرو بدانند که شایع ترین علت مرگ و میر در تصادفات؛  خونریزی های مغزی، صدمات نخاعی، پرت شدن راننده یا سرنشینان به بیرون از خودرو، شکستگی های ستون مهره و گردن و...است، بدون شک استفاده از کمربند ایمنی را بطور دقیق رعایت خواهند کرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران بستن کمربند ایمنی را یک ضرورت انکارناپذیر عنوان کرد و افزود: رانندگان با بستن کمربند ایمنی علاوه بر حفظ جان خودشان فرهنگ و قوانین استفاده از این وسیله ایمنی مهم را به دیگران نیز می آموزند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز