مشارکت شهرداری قدس در واکسیناسیون عمومی علیه کرونا؛

۵ مرکز واکسیناسیون در شهرقدس راه‌اندازی می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۹۲۴۹
۵ مرکز واکسیناسیون در شهرقدس راه‌اندازی می‌شود
فرماندار قدس با اشاره به تعیین و تجهیز مکان انجام واکسیناسیون در شهرستان قدس گفت: هم‌اینک دو سالن ورزشی و سه مدرسه با همکاری شهرداری و اداره آموزش و پرورش برای اجرای این طرح تعیین و در مرحله تجهیز و راه‌اندازی می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ لیلا واثقی در دومین نشست قرارگاه واکسیناسیون کووید ۱۹ در شهرستان قدس با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به فرآیند این طرح گفت: واکسیناسیون باید با سرعت بالا، دقت زیاد و در نهایت تکریم و احترام برای گروه‌های هدف شامل کارکنان مراکز بهداشتی درمانی، کارکنان و کادر درمان بیمارستان‌ها، جانبازان، سالمندان و بیماران خاص انجام شود. 

فرماندار شهرستان قدس ادامه داد: تهویه مناسب، سیستم سرمایشی مطلوب، فضای پارک خودرو و دارا بودن فضای مناسب برای مراجعه‌کنندگان از مهم‌ترین نکات برای تعیین مکان انجام واکسیناسیون کرونا است که به همین منظور از ۲ سالن ورزشی و ۳ مدرسه و نیز نیروهای مجرب شامل (کادر درمان، داوطلبین بسیجی، نیروهای هلال احمر و مراقبین بهداشت آموزش و پرورش) در انجام این امر استفاده خواهد شد.

در پایان فرماندار تاکید کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان قدس با جدیت و اسرع وقت نسبت به تجهیز و راه‌اندازی مراکز معین طرح واکسیناسیون اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز