برگزاری امتحانات نهایی بصورت حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در پردیس

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۴:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۱۰۶۷
برگزاری امتحانات نهایی بصورت حضوری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در پردیس
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس ضمن بازدید از حوزه های امتحانات پایه دوازدهم و پایه نهم اعلام کرد امتحانات با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از طرف وزارت بهداشت در حوزه های امتحانی، امتحانات نهایی و داخلی در محیطی ایمن در حال برگزاری است .

به گزارش برنا؛ حسنوند صبح امروز در بازدید از حوزه های برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم و نهم به همراه مسئولان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد : در اجرای پروتکل های بهداشتی ویژه امتحانات ، مقدمات لازم پیش بینی و کاملاً فراهم شده است.

وی گفت: اقلام بهداشتی مورد نیاز شامل ماسک، صابون مایع، اسپری الکل و علائم هشدار دهنده و...  در حوزه های امتحانی توسط مجریان تهیه و تدارک دیده شده  

حسنوند افزود: جهت نظارت بر امور بهداشتی حوزه های امتحانی در هر حوزه یک کارشناس به عنوان مراقب سلامت حضور دارد و فرآیند تب سنجی دانش آموزان را قبل از ورود به حوزه های امتحانی انجام می دهد.

مدیر آموزش و پرورش پردیس تاکید داشت: رعایت فاصله گذاری در هنگام ورود به حوزه های امتحانی، رعایت فاصله 2 متری بین صندلی ها، استفاده از لوازم التحریر شخصی، ضد عفونی محل بر گزاری  بعد از آزمون  ، عدم تجمع  اولیاء  محترم در مدرسه از جمله مواردی است که رعایت آنها مد نظر متولیان  است.

این مقام مسئول با بیان اینکه خانواده ها نیز باید نظارت ویژه ای به منظور اجرای دستورالعمل های بهداشتی و رعایت  فاصله گذاری اجتماعی از طرف فرزندانشان داشته باشند افزود: تمامی تلاش همکاران و عوامل اجرای آموزش و پرورش  در شهرستان ایجاد محیطی سالم و آرام برای برگزاری امتحانات حضوری خردادماه دانش آموزان است، تا با کمترین نگرانی سال تحصیلی خود را به اتمام برسانند.

 

23

24

26

45

344

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز