طاهری :

وضعیت هشدار نارنجی بیماری کرونا شهرستان شهریار/بیش از ۱۰ هزار نفر در شهریار واکسینه شدند

۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۱:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۱۸۹۴
وضعیت هشدار نارنجی بیماری کرونا شهرستان شهریار/بیش از ۱۰ هزار نفر در شهریار واکسینه شدند
فرماندار شهریار با اشاره قرار داشتن شهرستان شهریار در وضعیت هشدار نارنجی بیماری کرونا و لزوم رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: واکسیناسیون بیش از ۱۰ هزار نفر از افراد گروه‌های سنی و شغلی اعلام شده در سطح شهرستان شهریار در برابر کرونا تا به امروز انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نورالله طاهری فرماندار شهریار ضمن تقدیر از کادر درمانی و بهداشتی شهرستان شهریار در طول ایام مبارزه با کرونا اظهار کرد: بیمارستان‌های شهریار در طول بیش از یک سال اخیر به حق بار درمانی ۳ شهرستان غرب استان را برعهده داشتند که این نشان از تلاش و مجاهدت کادر درمانی است.

وی با اشاره به شکسته‌شدن شیب موج چهارم کرونا و آغاز روند واکسیناسیون سراسری افزود: در زمینه انجام واکسیناسیون عمومی در شهریار تمامی نهادها به ویژه شهرداری‌ها، بسیج، ائمه جمعه با محوریت شبکه بهداشت پای کار آمدند که از تمامی عزیزان تقدیر می‌کنیم که انشالله با انجام واکسیناسیون و رعایت همزمان دستورالعمل‌های بهداشتی به شرایط سفید خواهیم رسید.

فرماندار با اشاره به کاهش آمار ابتلا و بستری ناشی از کرونا در شهریار، تصریح کرد: با تلاش‌ها، برنامه‌ریزی و همکاری مردم شریف کشور آمارهای مرتبط با بیماری کرونا در سطح کشور در حال کاهش است که لازم است از همراهی واحد‌های صنفی و اقتصادی کشور در امر تعطیلی گروه‌های شغلی اعلام شده تقدیر کنیم.

طاهری با اشاره به فعال‌شدن ۱۰ مرکز واکسیناسیون عمومی در سطح شهرستان تا به این زمان، گفت: مجموع واکسیناسیون صورت گرفته در شهرستان تا به امروز مرز ۱۰ هزار نفر برای نوبت اول را رد کرده است و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیز نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت هشدار نارنجی کرونایی شهرستان شهریار تصریح کرد: لازم است که با توجه به وضعیت ویژه استان تهران و شهرستان شهریار کماکان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌ها به منظور حفظ سلامت عمومی و جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کماکان در اولویت عموم باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز