موسس و دبیرکل سمن جوانان آتیه‌سازان کارمانیا؛

وظیفه ما انتقال دانش مالی به ورزشکاران جوان است

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۳۸۸۳
وظیفه ما انتقال دانش مالی به ورزشکاران جوان است
سعید موسوی سیرجانی فعال اجتماعی ، موسس و دبیرکل سمن جوانان آتیه‌سازان کارمانیا گفت : وظیفه ما انتقال دانش مالی به ورزشکاران جوان است ، نسل ورزشکار متفاوت می‌اندیشد و توصیه ما به ورزشکاران این است ، آینده مالی خود را کنترل و بروز کنند

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ به منظور پرورش خلاقیت و توسعه مهارت‌های زندگی و کسب‌و‌کار ورزشکاران ، همکاری بین سعید موسوی سیرجانی ،موسس و دبیرکل سمن جوانان آتیه‌سازان کارمانیا (حوزه اجتماعی ، اشتغال و کارآفرینی) با استاد امید رادفر ؛ قهرمان جهان و مربی پیشکسوت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پاکدشت تهران به وجود آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران ؛ سعید موسوی سیرجانی فعال اجتماعی ، موسس و دبیرکل سمن جوانان آتیه‌سازان کارمانیا گفت : وظیفه ما انتقال دانش مالی به ورزشکاران جوان است، نسل ورزشکار متفاوت می‌اندیشد و توصیه ما به ورزشکاران این است ، آینده مالی خود را کنترل و بروز کنند. 

وی افزود: سعی کنید در مورد استقلال مالی ، دانش و آگاهی خود را بالا ببرید و هرگز از خویشاوندان و آشنایان خود مشاوره نگیرید و به حرفهای هر فردی اعتماد نکنید. شما می‌توانید از طریق اساتید موفق ، شایسته و مثبت کشور در مشاوره گرفتن کمک بگیرید. و چند کتاب اختصاصی امور مالی بخوانید و سعی کنید خودتان تصمیم گیرنده باشید. این روند به شما آگاهی می‌بخشد که بسیار راحت‌تر تصمیم بگیرید و در میان مشاوره‌های گوناگون گمراه نشوید و در عمل موفق‌‌تر باشید.

موسوی سیرجانی تصریح کرد : جوانان باید قوانین کار ، حقوق و دستمزد را با دقت مطالعه نمایند. دانستن قوانین کسب‌وکار یکی از نکاتی است که می‌تواند در پیشرفت شما بسیار موثر واقع شود. چرا که قانون‌ها امکان دارد هر سال تغییر و تحول پیدا کنند و شما باید دانش مالی خود را بروزرسانی کنید. جز این با مشکلات و آسیب‌های زیادی روبرو خواهید شد و عدم دانش لازم باعث می‌شود حق شما جوانان و ورزشکاران پایمال شود.

موسوی در پایان گفت : به امید خداوند کاردان و کارآفرین و حمایت مسئولان دلسوز و همیاری پیشکسوتان ورزشی در دوران پس از کرونا ، سمن جوانان آتیه‌سازان کارمانیا قصد دارد ؛ دوره‌های آموزشی و راهبردهای تاثیرگذاری را در راستای ارتقاء‌سازی و هدایت زندگی و کسب‌و‌کار ورزشکاران برگزار نماید تا بتوانیم به میزان مسئولیت اجتماعی خودمان در خودساختگی و خودکفایی اقتصادی جوانان و جامعه تاثیرگذار باشیم. 

همچنین به رسم ادب وظیفه ی خودم می‌دانم ، از استاد امید رادفر ؛ قهرمان کیک بوکسینگ و تکواندو ، که بیش از ۱۸ سال تلاش و زحمت خود را در حوزه ی مربیگری ، ریاست هیئت بدنسازی و پرورش‌ اندام ، پاورلیفتینگ و قوی‌ترین مردان شهرستان پاکدشت تهران گذاشته است تشکر ویژه‌ای بعمل آورم که توانسته در طول این دوران دستاوردهای بیشماری از جمله قهرمان پروری و تربیت مربیان متعدد و ارتقاءسازی و توسعه بیش از ۷۵ باشگاه ورزشی را در کارنامه ارزشمند خود به‌ یادگار بگذارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز