شهردار اندیشه در بازدید از پروژه های عمرانی؛

بهسازی و مرمت معابر شهر اندیشه در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۸۴۸۸۸
بهسازی و مرمت معابر شهر اندیشه در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد
،علی ملکی شهردار اندیشه خبر از تداوم عملیات بهسازی و مرمت معابر شهری داد و متذکر شد: با توجه به گستردگی معابر در فازهای مختلف شهر جدید اندیشه، کیفیت آسفالت برخی از این معابر دستخوش استهلاک شده و ضرورت داشت اعتباری ویژه جهت رفع عیوب آن تخصیص یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علی ملکی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی که با حضور معاونین و برخی اعضای شورای اسلامی شهر صورت پذیرفت، روند امور اجرای پروژه های شهرداری را مثبت ارزیابی نمود و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و تلاش حوزه عمران شهرداری، امروز شاهد پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر هستیم و این میسر نمی شد مگر با همت و همدلی که امروز در مجموعه شورای شهر و شهرداری مشهود است.

شهردار اندیشه افزود: تمام سعی خود را به کار بسته ایم تا اجرای پروژه های عمرانی از نظر کیفیت با استانداردهای شهری منطبق باشد و لذا بازدیدهای میدانی هفتگی از پروژه های عمرانی در دستور کار است و این پروسه دقیقا رصد می شود تا پروژه های مذکور با بهترین کیفیت اجرا و در اختیار شهروندان فهیم و قدردان اندیشه قرار گیرد.

وی تاکید به اهتمام مدیریت شهری در بهسازی معابر داشت و گفت: با سپری شدن بیش از دو دهه از تاسیس شهر جدید اندیشه، بخش عظیمی از معابر این شهر عمری بیست ساله دارند و نیاز به مرمت و بازسازی در آنها اجتناب ناپذیر است.

 بنابراین در ماه های اخیر با تخصیص اعتبارات لازم، بهسازی معابر سطح شهر در دستور کار قرار گرفت و با جدیت نیز پیگیری می میشود.

شهردار اندیشه تصریح کرد: شاید یکی از معضلات معابر شهر اندیشه مربوط به حفاری به جا مانده از عملیات دستگاه های خدمات رسان (برق، گاز، تلفن و آب) و همچنین تعدد دریچه های منصوب دستگاه های مذکور است که قاطبه آنها با معابر شهری همسطح نیستند و همین معضل مشکلات عدیده ای برای تردد شهروندان ایجاد کرده است. از اینرو ترمیم و بهسازی این نقاط در راس اولویت های حوزه عمران قرار دارد و با جدیت نیز پیگیری می شود.

وی در پایان افزود: از شهروندان گرامی تقاضا می شود با مشاهده نقاط اینچنینی، مراتب را به سامانه 137 شهرداری اندیشه گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل آن نقطه از شهر اقدام گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز