دبیر کل انسجام:

همه باید زمینه افزایش مشارکت در انتخابات را فراهم کنیم / جوانگرایی و سپردن امور به دست جوانان، اتفاقی اجتناب‌ناپذیر است

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۷:۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۵۸۷۳
محمد صادق محمد زاده دبیر کل انجمن نسل سومی ها و جوانان انقلابی مسلمان گفت، همه باید زمینه افزایش مشارکت در انتخابات را فراهم کنیم و با کاهش فشار از دوش مردم آنها را مشتاق کنیم به صحنه انتخابات برگردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  محمد صادق محمد زاده دبیر کل انجمن نسل سومی ها و جوانان انقلابی مسلمان ( انسجام) در نشست خبری  خود با جمعی از خبرنگاران در خصوص تشکیل این انجمن گفت: انجمن نسل سومی جوانان انقلابی مسلمان دقیقا حلقه مفقود شده جوانان بود که گم شده بود و ما برای جوانانی که انگیزه بسیاری دارند این شبکه بزرگ را در 23 استان راه اندازی کردیم.

وی افزود: در کلام رهبر معظم انقلاب مکرر به بحث جوانگرایی اشاره شده است. در بیانیه گام دوم نیز تاکید شده جوانان باید شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت قرار دهند و رهبری تصریح دارند مسیر آینده باید با همت و ابتکار جوانان طی شود.

دبیر کل انجمن نسل سومی ها و جوانان انقلابی مسلمان همچنین تاکید کرد: در حوزه جوانان در دولت آینده  برنامه ریزی وسیعی از شورای سیاسست گذاری تدارک دیده شد، تا امور را به دست جوانانی بسپاریم که هم به‌لحاظ علمی به‌روزتر هستند و هم به‌لحاظ توان از انرژی و ‌انگیزه بیشتری برای انجام امور برخوردارند.

او  همچنین در خصوص اهمیت انتخابات پیش گفت، همه باید زمینه  افزایش مشارکت را فراهم کنیم و با کاهش فشار از دوش مردم آنها را مشتاق کنیم به صحنه انتخابات برگردند.

محمدزاده افزود: انتخابات آئینه تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت است، انتخاب تنها راه تغییر شرایط موجود و بهبود اوضاع و غلبه بر بی تدبیری‌هاست. انتخابات برای ما جوانان نسل سوم انقلاب به مثابه انتخاب راه در گام دوم انقلاب و فرصتی مغتنم است که نمی‌خواهیم و نباید از دست بدهیم.

او گفت: ما جوانان انقلابی از خمودگی و بیهودگی بیزاریم، از رفاه طلبی و اشرافی‌گری بعضی مسئولین نگرانیم، از سستی و تنبلی به خدا پناه می‌بریم و از او یاری می‌طلبیم؛ از شعار زدگی و  توهین به شعور مردم  خسته شده‌ایم؛ ما انقلاب اسلامی و ایران عزیز را متعلق به خود میدانیم و خود را متعلق به آن. با کناره‌گیری و قهر و نازهای مرسوم و معمول سیاست‌ پیشگان مخالفیم و راه عبور از مشکلات کشور را حضور مسئولانه و متعهدانه در همه عرصه‌های سرنوشت‌ساز مانند انتخابات میدانیم و صحنه را برای عافیت‌طلبان بی هنر خالی نمی‌کنیم؛ ما به مسیر انقلاب و آرمانهای آن امید داریم و امیدوارانه به میدان می‌آییم و در میدان می‌مانیم.

وی  ضمن معرفی انجمن انسجام  و اهداف آن  اظهار داشت : بر همین اساس انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی و مسلمان (انسجام ) ضمن اعلام موجدیت و آغاز فعالیت رسمی و قانونی در چهارچوب قوانین رسمی و شرعی جمهوری اسلامی ایران و پایبندی به قانون اساسی به ویژه اصل مترقی و راهگشای ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و ابراز وفاداری به آرمانهای امام راحل و عظیم‌الشان و مسیر نورانی شهیدان انقلاب اسلامی،  دیدگاه تشکیلاتی و بیانیه انتخاباتی خود را در سه محور  به اطلاع عموم می‌رساند.

محمد زاده افزود : دعوت عموم فعالان و کنشگران سیاسی به رعایت اخلاق اسلامی، تبعیت از قانون و تلاش برای عزت و اقتدار کشور ، حضور موثر و سازنده و برانگیزاننده در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و انتخاب گزینه اصلح در بین نامزدهای شوراهای شهر و روستا، میان ‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری،  میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری و  معرفی نامزد اصلح پس از تحقیق و رایزنی فراوان برای ریاست جمهوری دوره سیزدهم که بر این اساس چهره شاخص و انقلابی و ولایی جناب  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان نامزد مورد وفاق  تشکیلات ملی و استانی برگزیده و به مردم شریف ایران اسلامی معرفی می‌نماید.

دبیرکل انسجام در خصوص اهداف کلی این انجمن عنوان کرد : شناسایی جوانان فعال و اثر گذار فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی سراسر کشور،ایجاد وفاق و همدلی میان این جوانان متخصص و متعهد  در سراسر کشور ، با هدف کمک به تسریع تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی ،ایجاد نشست های هم اندیشی دوره ای و گفتگو های هدفمند در قالب های گوناگون جهت ارتقا سطح معلومات جوانان انقلابی، ورود موثر و اثر گذاری به موقع در انواع رویدادهای فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی روز ایران و جهان در قالب فعالیت های رسانه ای از اهداف انجمن انسجام می باشد .

محمد صادق محمد زاده ادامه داد : همچنین کمک به مشارکت موثر کیفی و کمی در انتخابات ها با هدف تحقق منوبان مقام رهبری،تشکیل کارگروه هایی از جوانان مستعد،متخصص، توانمند ، کارآمد ، خوشفکر، فعال و با انگیزه جهت معرفی به مدیران دلسوز نظام بعنوان کادر اجرایی ادارات ،نهادها و دستگاههای اجرایی کشور، تلاش بی وقفه جهت زدودن فقر فرهنگی، اقتصادی با استارت پروژه های کوتاه مدت و بلند مدت جهادی در مناطق محروم سراسر کشور با استفاده مفید از توانمندی های اعضای انجمن و پشتیبانی میدانی و فکری از مسئولین، نهادها و ارگان های جهادی و انقلابی مختلف با هدف تسریع تحقق اهداف پاک انقلاب اسلامی از دیگر اهداف انجمن نسل سومی ها و جوانان انقلابی مسلمان می باشد .

وی خاطر نشان کرد : متاسفانه بعضی از دلسوزان ممکن است به بهانه‌هایی با اهتمام تام  و تمام در صحنه انتخابات نباشند، اما برای ما بقای انقلاب و تداوم راه صدها هزار شهید معتقدیم حضور در انتخابات جدای از میدان رقابت افراد برای نشان دادن شایستگی‌های خود، رقابت و مسابقه برای ماندن در مسیر انقلاب است و تزلزل در آن را روا نمی‌داریم و در این راه بهدتایید کلام الهی از همدیگر سبقت می‌جوییم.   در این شرایط ویژه که چشم امید محرومان و مستضعفان منطقه به ایران است و دشمنان در کمین بهره برداری از تفرقه و شکاف بین نیروهای انقلاب نشسته‌اند، تنها راه اتحاد ملی را  انسجام ملی و تصمیم برای حضور پرشور در انتخابات پیش‌رو می‌دانیم.

محمد زاده گفت : امیدواریم  انتخابات پیش‌رو  آغازی دوباره بر  عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران و پایانی بر ناکارآمدی  مدیریت اجرایی کشور و نقطه عطفی برای توجه مدیران اجرایی به توان مدیریتی جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی باشد وسربلندی و عظمت مردم ایران و سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را از خداوند متعال خواستاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز