فرماندار اسلامشهر:

چهل ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان تخریب می شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۴۵:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۶۰۰۸
چهل ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان تخریب می شود
فرماندار اسلامشهر گفت: بر اساس بررسی های میدانی کارگروه مقابله با ساخت و ساز شهرستان چهل ساخت و ساز شناسایی شده در بخش های مختلف شهرستان در هفته جاری با هماهنگی به عمل آمده با مجموعه قضائی تخریب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور که در جلسه کارگروه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان سخن می گفت با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این کارگروه با مشارکت فکری رئیس محترم دادگستری بر مبنای مسئولیت تعریف شده قانونی اینجانب به عنوان رئیس کارگروه مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و رئیس دادگستری به عنوان رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی تشکیل شده که طبیعتاً روند سلیقه‌ای و دلخواه برخورد کردن با ساخت و ساز غیر مجاز را تغییر داده و خواهد داد.

وی با بیان اینکه احتمالا فعالیت این کارگروه برای عده ای خوشایند نباشد، افزود: اصرار داریم برخورد با ساخت و ساز های غیرمجاز بر اساس بررسی‌ها و تصمیمات کارشناسی تیم بررسی و بازرسی این کارگروه متشکل از دستگاه‌های مختلف و طرح در جلسات هفتگی و اتخاذ تصمیم برای برخورد تداوم داشته باشد. 

مرسلپور خاطر نشان کرد: متاسفانه طرح برخی از مباحث موید این است که اولاً تاکنون عوامل عملکردی کمیته کارشناسی حضور در صحنه و تصمیمات کارگروه به درستی انجام می‌پذیرد و عده‌ای را نیز بی نصیب می گرداند.

وی با بیان اینکه پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و برخورد با آن از زمان آغاز فعالیت این کارگروه از نظر کمی و کیفی بهبود یافته گفت: بازدیدهای این کارگروه با حضور تمامی اعضاء و به صورت هفتگی انجام شده و تصمیمات نیز به صورت گروهی اتخاذ می شود که این امر از اتخاذ رویکردهای سلیقه ای جلوگیری کرده و از برخی مفاسد احتمالی پیشگیری خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز