ممنوعیت سفر بین استانی در تعطیلات نیمه خرداد۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۷۶۹۷
ممنوعیت سفر بین استانی در تعطیلات نیمه خرداد۱۴۰۰
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران در گفتگو با برنا از اجرای محدودیت های ترافیکی از 12 خرداد ماه لغایت 17 خردادماه سال جاری خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران  در گفتگو با برنا از اجرای محدودیت های ترافیکی از 12 خرداد ماه  لغایت 17 خردادماه سال جاری خبر داد و در این رابطه اظهار داشت:  با توجه به تعطیلات پیش رو  در ایام پانزدهم و شانزدهم خردادماه و برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین به  جهت جلوگیری از شیوع این  بیماری، از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخه ۱۴۰۰/۳/۱۲ تا ساعت 1200 روز دوشنبه ۱۴۰۰/۳/۱۷ به مدت پنج روز،  تردد بین استانی ممنوع می باشد.

وی با  توجه به محدودیت های تردد بین استانی و ممنوعیت ورود وسایل نقلیه غیربومی به شهرستان های غرب استان تهران گفت: : ورود پلاک های غیربومی و خروج پلاک های بومی به شهرستان های غرب استان تهران ممنوع می باشد و متمردین در هر 24 ساعت در شهرهای دارای وضعیت قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای دارای وضعیت نارنجی و زرد مبلغ پانصدهزارتومان جریمه خواهند شد.

وی تاکید کرد: مضاف بر محدودیت های موجود در شهرهای قرمز ، نارنجی ، زرد  و بین استانی ، همچنان منع تردد شبانه از ساعت 22 شب تا 3 بامداد در تمام شهرهای کشور جاری است و متخلفان مبلغ 200 هزارتومان جریمه خواهند شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران گفت: خودروهای عمومی ، انتظامی،امدادی ،درمانی ، خدماتی و حمل کالاهای اساسی شامل اعمال ممنوعیت های تعیین شده نمی باشد.

سرهنگ محمودی در خصوص برخورد با تخلفات حادثه ساز در این ایام گفت: برخورد با تخلفات حادثه ساز همچون سرعت و سبقت های غیرمجاز  ، نبستن کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشینان و..در راستای ماموریت و راهبرد عملیاتی این پلیس بوده و با استقرار و پوشش ترافیکی در ورودی و خروجی شهرستان های غرب استان تهران با این گونه تخلفات  در طول ایام تعطیلات برخورد خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران در پایان به شهروندان استانی توصیه نمود برای کنترل و مهار این بیماری و اجرای دقیق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا از تردد بین استانی خودداری نمایند تا سلامت خود و دیگران را به مخاطره نیاندازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز