در حضور آیت الله اعرافی مطرح شد:

رسانه ملی به شهرستان های استان تهران بی توجه است

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۳:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۹۳۴۳
رسانه ملی به شهرستان های استان تهران بی توجه است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با وجود آن که شهرستان های استان تهران از جمعیت ۵ میلیون نفری برخوردار بوده و فعالیت های بسیاری در آن ها انجام می شود ولی صدا و سیما به شهرستان های استان توجهی نمی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در حاشیه بازدید رئیس حوزه های علمیه کشور و عضو شورای نگهبان از ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین ، خاطر نشان کرد: شهرستانهای استان تهران ، بازوی توانمند تهران در برگزاری بسیاری از مراسم و مناسبت ها هستند.

وی ادامه داد: هم اکنون در ۴۰ نقطه از شهرستان های استان تهران نمازجمعه اقامه می شود ، در تمامی مناسبت ها راهپیمایی های با شکوه برپا می گردد و تمامی مناسبت های ملی و مذهبی با حضور حداکثری مردم اجرا می شود ولی صداوسیما به صورت کامل آن ها را منعکس نمی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: جمعیت ۵ میلیون نفری شهرستانهای استان ، از داشتن یک شبکه مستقل محروم است و این امر مشکلات زیادی را برای این شهرستان ها به وجود می آورد.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: امروز بسیاری از مشکلات و معضلات شهرستان ورامین که به یک مطالبه جدی از سوی مردم تبدیل شده ، با عزم و توان درست مدیریتی قابل حل خواهد بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران تصریح کرد: علیرغم وعده های داده شده از سوی مسئولان دولتی ، هنوز صنایع تکمیلی در بخش های مختلف راه اندازی نشده و حاصل دسترنج کشاورزان این منطقه با برند شهرهای دیگر کشور به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز