انتخابات آئینه تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت است

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۱۴:۰۶:۳۹
کد خبر: ۱۱۹۱۱۳۵
انتخابات آئینه تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت است
فرماندار شهرستان شهریار گفت :در سطح شهرستان شهریار جمعا ٣٣١ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نورالله طاهری انتخابات را یکی از مهم‌ترین مسائل پیش رو دانست و اظهار داشت: اولین محور در مقوله انتخابات اهمیت انتخابات است که باید برای مردم تبیین شود، هرچقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد ضریب امنیتی کشور در مقابل تهاجم‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و غیره دشمنان بهتر خواهد بود.

فرماندار شهرستان شهریار در ادامه با اشاره و تاکید به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اجرای یک انتخابات خوب و سالم گفت : مجموعه شهرستان شهریار در این راستا تمامی تلاش خود را در جهت دسترسی هرچه بهتر و آسان مردم به شعب اخذ رای و برگزاری یک انتخابات سالم به کار گرفته است .

وی افزود مردم اطمینان داشته باشند کسانی که به عنوان خدمتگزاران آنها که اغلب از خود شهروندان می باشند آموزش‌های لازم را دیدند تا هیچگونه خللی در انتخابات به وجود نیاید و انتخابات سالم را برگزار و تحویل دهیم .

طاهری در ادامه اظهار داشت : همه ما وظیفه داریم با حضور پرشور در پای صندوق های رای نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور به نحو احسن ایفا کنیم .

فرماندارشهرستان گفت : در سطح شهرستان شهریار جمعا ٣٣١ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است که ٢٧٢ شعبه در بخش مرکزی، ٥٩ شعبه در بخش جوقین و یک شعبه سیار نیز مختص بیماران کرونایی می باشد . 

وی به اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت ؛ از کاندیداهای محترم درخواست دارم  رعایت اخلاق  را در دستور کار خود قرار داده  و از تبلیغات بر روی اموال عمومی و محل های غیر مجاز خود داری نموده تا شاهد از بین رفتن زیبایی بصری شهر نباشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار؛برگزاری مراسم استقبال از کاندیداها و راه‌اندازی کارناوال تبلیغاتی را مطلقا ممنوع  اعلام کرد و ادامه داد: تاکید می‌شود نامزدهای انتخابات از  فضای مجازی برای انعکاس دیدگاه‌ها و برنامه های خود خود استفاده کنند.

فرماندار شهریار با اشاره به اینکه در شهرستان شعب اخذ رای در اماکن شلوغ افزایش یافته است، عنوان کرد: افزون بر اینکه رعایت فاصله اجتماعی در شعب الزامی است، شعب اخذ رای سیار نیز با هدف جلوگیری از ازدحام و دسترسی بیماران در قرنطینه  پیش بینی شده است و  اخذ رای از واجدین شرایط در  فضای باز  از ساعت ۷ صبح آغاز و در صورت لزوم تا ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز