استاندار تهران:

بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی فیروزآبادی پنجشنبه افتتاح می شود

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۶:۰۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۲۸۰۹
بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی فیروزآبادی پنجشنبه افتتاح می شود
استاندار تهران گفت: بعد از گذشت چندین سال بیمارستان فیروزآبادی ری با ۳۰۰ تخت جدید و توسعه ای آماده افتتاح است که روز پنجشنبه به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در استان تهران با اشاره به طرح حامیان سلامت اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در انتخابات کشور به عهده هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گذاشته شده است و این عزیزان در طرح حامیان بهداشت وظیفه نظارت بر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را عهده دار هستند.

استاندار تهران سپس تصریح کرد: نزدیک به ۷ هزار شعبه اخذ رای در استان تهران داریم که در هر شعبه یک نماینده از عوامل هلال احمر مستقر می شود و تعدادی هم به عنوان ذخیره پیش بینی شده اند تا در صورت بروز مشکل در اولین فرصت جایگزین شوند.

محسنی بندپی در خصوص بیمارستان فیروزآبادی ادامه داد: بعد از گذشت چندین سال بیمارستان فیروزآبادی ری با ۳۰۰ تخت جدید و توسعه ای آماده افتتاح است که روز پنجشنبه به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد:  کار فیزیکی بیمارستان ملارد هم به اتمام رسیده و فقط تجهیز آن مانده و نیروی انسانی این بیمارستان هم  بر اساس آزمون استخدامی مشخص شده و با تامین تجهیزات، در تیرماه شاهد افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بیمارستان ملارد خواهیم بود.

 

 

نظر شما