انتصاب اولین فرمانده انتظامی شهرستان ری

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۲:۳۸
کد خبر: ۱۱۹۳۸۹۶
انتصاب اولین فرمانده انتظامی شهرستان ری
سرهنگ جلیلیان با حکم سردار اشتری به مدت ۳ سال به فرماندهی انتظامی شهرستان ری منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ آئین تکریم سرکلانتر نهم و معارفه اولین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری با حضور حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، یزدی خواه نماینده مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه شهرستان ری، اعضای شورای تامین، بخشداران، شهرداران، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولین در محل فرمانداری ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری در آئین تکریم سرکلانتر نهم و معارفه اولین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری گفت: چندین سال آرزوی چنین روزی را داشتیم که ساختار نیروی انتظامی در شهرستان ری ارتقا یابد و نیروی انتظامی در عین اقتدار و قاطعیت می بایست رحیم و مهربان باشد و نیروی انتظامی بامردم بیگانه نیست زیرا برخواسته از دل مردم می باشد و به تمام امورات مربوط به مردم رسیدگی می کند.

حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین تکریم سرکلانتر نهم و معارفه اولین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری گفت: امروز خواسته دیرینه مردم شهرستان ری در راستای ارتقای سرکلانتری نهم به فرماندهی انتظامی شهرستان ری محقق شد.

او گفت: از لحاظ ساختار حاکمیتی ری به فرمانداری ویژه تبدیل شد زیرا ری جایگاه ویژه ای دارد به نحوی که رهبر معظم انقلاب ری را قبله تهران نامیدند و وحدت و همدلی ایجاد شده در شهرستان ری سبب تا در قبله تهران نهادها و دستگاه های اجرایی، خدمات دهی مناسبی به مردم ارائه کنند.

در ماه های گذشته پلیس فتا و امنیت اقتصادی شهرستان ایجاد شد و امروز با نگاه ویژه استاندار تهران و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و با پیگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اولین فرماندهی انتظامی شهرستان ری ایجاد شد.

زیرساخت های ناجا در شهرستان ری باید به نحو مطلوبی ارتقا یابد، البته پیگیری لازم در این خصوص صورت گرفته و اعتبارات لازم تخصیص یافته و همه دستگاه های اجرایی شهرستان ری نیز باید در این راستا تلاش کنند.

سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در آئین تکریم سرکلانتر نهم و معارفه اولین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری گفت: امروز با پیگیری معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و همچنین امام جمعه شهرری قولی که به مردم و مسئولین شهرستان ری دادیم  بعد از یک سال اجرایی شد و شاهد ارتقای نیروی انتظامی قبله تهران هستیم که علاوه بر بالا رفتن امنیت شهرستان ری تاثیر بسزایی در امنیت پایتخت نیز دارد و اولین حکم فرمانده انتظامی شهرستان ری صادر شد.

امنیت یک زیرساخت مهم می باشد و تلاش میکنیم روز به روز امنیت در سطح شهرستان ری ارتقا پیدا کند.

امیدواریم همه پلیس های تخصصی در شهرستان ری ایجاد و تقویت شود تا بتوانیم در سایه توجهات حضرت سیدالکریم، به مردم عزیز شهرستان ری خدمات مطلوبی ارائه دهیم.

photo_2021-06-16_05-42-27

photo_2021-06-16_05-42-33

photo_2021-06-16_05-42-37

نظر شما