آماده باش پلیس / انتخابات پایتخت کماکان در امنیت کامل درحال برگزاری است

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۲۳:۵۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۹۴۸۳۲
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که فرآیند انتخابات از زمان آغاز تا کنون در امنیت کامل در حال برگزاری است و هیچ مورد امنیتی خاصی گزارش نشده است.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی در ساعات پایانی رای گیری در جلسه‌ای که با حضور رییس سازمان حفاظت اطلاعات ناجا برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی از ماه‌ها قبل و در چندین بخش اقدامات خود پیرامون انتخابات را آغاز کرده و از بامداد روز جمعه نیز بیش از ۱۷ هزار مامور پلیس پایتخت نسبت به تامین امنیت ۴۶۰۰ شعبه اخذ رای در تهران بزرگ و نیز مدیریت ترافیک و ... اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با تدابیر و تمهیدات صورت گرفته تا کنون هیچ گونه مشکل امنیتی در پایتخت نداشتیم، گفت: انتخابات در کمال امنیت و آرامش و با استقبال مردم  در حال انجام است.  

رحیمی ۲۸ خرداد ماه را یوم الله توصیف کرد و گفت: مردم ایران علیرغم تلاش دشمنان کور دل برای مایوس و نا امید کردن مردم و دلسرد کردن آنها از نظام و انقلاب، حضوری پرشور درپای صندوق‌های رای داشته و نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند. مردم  نشان دادند که با وجود همه مشکلات با انقلاب و نظام خود همراه هستند و همواره انقلابی خواهند ماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز