تکلیف استاندار تهران به دستگاه های خدمات رسان؛

در هیچ شرایطی برق، آب و گاز بیمارستان ها قطع نشود

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۲:۴۹:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۶۹۵۱
در هیچ شرایطی برق، آب و گاز بیمارستان ها قطع نشود
استاندار تهران با توجه به نیاز بیماران کرونایی به اکسیژن خطاب به دستگاه های خدمات رسان گفت: در هیچ شرایطی برق، آب و گاز بیمارستان ها قطع نشود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در استان تهران اظهار داشت: در هفته چهارم خردادماه تقریبا شاهد افزایش بیماران سرپایی بودیم و به گونه ای که با افزایش ۸ درصدی بخش عادی مواجه هستیم.

وی افزود: این امر نشان می دهد که کمترین عادی انگاری و غفلت شرایطی را فراهم می کند تا مجبور شویم به محدودیت هایی گذشته برگردیم.

استاندار تهران با اشاره به تعهد دستگاه های خدمات رسان برق و آب و گاز نسبت به عدم قطع خدمات در مراکز درمانی و بیمارستان ها گفت: شرکت های خدمات رسان متعهد شدند تا در هیچ شرایطی برق، آب و گاز بیمارستان ها قطع نشود، چرا که بیماران کرونایی اثربخش ترین و‌ موثرترین نیازی که دارند اکسیژن است.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: هم دستگاه های خدمات رسان مکلف شدند و هم خود دانشگاه ها تمهیدات را اتخاذ کردند تا با مشکلی روبرو نشوند و از این بابت نگرانی وجود ندارد که با قطع اکسیژن یا عدم اکسیژن دهی به بیماران مواجه شویم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز