قضات کهریزک اثربخشی مثبتی در تثبیت احقاق حقوق عامه دارند

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۱۰:۰۶:۲۳
کد خبر: ۱۱۹۹۷۱۷
قضات کهریزک اثربخشی مثبتی در تثبیت احقاق حقوق عامه دارند
بخشدار کهریزک گفت: قضات بخش کهریزک با اثربخشی مثبت خود در تثبیت احقاق حق عمومی برای مردم و شهروندان درخشش خوبی دارند.

ه گزارش خبرگزاری برنا تهران، به مناسبت هفته قوه قضائیه مراسم دیدار و تقدیر امین بابایی بخشدار کهریزک از حجت‌الاسلام عباسی رئیس حوزه قضایی و قضات بخش کهریزک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ امین بابایی در این نشست ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و قدردانی از تلاشهای قضات بخش کهریزک اظهار داشت: شهادت آیت الله شهید بهشتی در روز هفتم تیر ماه 1360 و نامگذاری یکم تا هفتم تیر ماه به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاشگران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه افزود: قضات بخش کهریزک با درخشش در حوزه عملکردی خود و اثربخشی مثبت در تثبیت احقاق حق عمومی برای مردم و شهروندان همینطور حقوق عامه در بسیاری از سطوح تلاش می کنند.  

بخشدار کهریزک در پایان با آرزوی تداوم خدمت شایسته قضات در دولت جدید برای رضایت خداوند و تثبیت حقوق مردم، گفت: عملکرد حجت الاسلام عباسی رئیس و محمد ساری معاون حوزه قضایی و قضات بخش کهریزک را به دلیل اثربخشی مثبتی که در پرونده ها دارند، در قالب یک گزارش مبسوط هفت صفحه ای به پاس قدردانی از خدمات شایسته به استان ارسال کردیم.

 

نظر شما
پرونده ویژه