کشف یک تن و ۷۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب استان تهران

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۲:۵۵
کد خبر: ۱۲۰۱۹۲۶
کشف یک تن و ۷۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب استان تهران
فرمانده انتظامی استان از عملیات ویژه پلیس و انهدام یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف یک تن و 750 کیلوگرم انواع موادمخدر در شهریار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  سردار "کیوان ظهیری" با اشاره به جزئیات این خبر، اظهار داشت: با دریافت اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت باند بزرگ تهیه و توزیع موادمخدر در غرب استان تهران و همکاری آنها با سرشبکه های باند توزیع موادمخدر در استان های شرقی کشور، اخبار و اطلاعاتی از انتقال محموله بزرگ موادمخدر به شهرستان شهریار بدست آمد.

وی افزود: با شناسایی اعضای باند، خودروی آنها و مسیر حمل موادمخدر، عملیات تعقیب و مراقبت از آنها آغاز شد تا اینکه بامداد امروز، خودروی نیسان حامل موادمخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شهریار در عملیاتی ویژه از سوی پلیس، مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی، یک تن و 750کیلوگرم انواع موادمخدر شامل مرفین، شیشه و تریاک کشف و سه قاچاقچی این باند بزرگ که قصد داشتند این محموله را از ایران به کشورهای غربی منتقل کنند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیس، یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی نیسان متعلق به قاچاقچیان توقیف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار ظهیری در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز