شهردار قدس خبر داد:

آغاز عملیات گسترده لکه‌گیری آسفالت معابر عمومی شهرقدس

۱۴۰۰/۰۴/۰۴ - ۰۰:۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۲۳۸۷
آغاز عملیات گسترده لکه‌گیری آسفالت معابر عمومی شهرقدس
مهندس مسعود مختاری، شهردار قدس از آغاز عملیات گسترده لکه‌گیری آسفالت معابر عمومی شهرقدس با فعالیت همزمان ۴ پیمانکار در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس مختاری با بیان اینکه طرح جامع معابر عمومی شهرقدس در ۴ سال گذشته از محوری‌ترین اقدامات شهرداری بوده و به صورت مستمر اجرایی شده است، اظهار داشت: ساماندهی معابر شهر همواره به عنوان پیشانی و جلوه خدمات مدیریت شهری در قبال شهروندان بوده است. از این رو مجموعه مدیریت شهری شهرقدس به منظور ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری و تسهیل در عبور و مرور شهروندان این مهم را همواره در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه اظهار داشت: اجرای طرح ساماندهی معابر شهرقدس در روزهای آینده با سرعت و جدیت بیش از پیش در معابر اصلی و فرعی با اولویت مناطق کم‌تر برخوردار و معابری که فعالیت ادارات خدمات‌رسان در آن به پایان رسیده است، اجرایی می‌شود. به منظور تسریع در روند اجرایی طرح، ۴ پیمانکار به صورت همزمان عملیات گسترده لکه‌گیری آسفالت معابر را اجرایی خواهند کرد.

شهردار قدس بیان داشت: تمام تلاش مجموعه شهرداری قدس راستای رضایتمندی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری بوده و شهروندان عزیز می‌توانند با انعکاس مشکلات موجود در محل زندگی خود، ما را در انجام هر چه بهتر وظایف‌مان یاری کنند.

 

نظر شما