مدیریت اعمال خاموشی ها به شهرستان ها واگذار شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۲۱:۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۲۰۳۱۸۳
مدیریت اعمال خاموشی ها به شهرستان ها واگذار شود
برنجی فرماندار ملارد گفت:مدیریت اعمال خاموشی ها به شهرستان ها واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ برنجی فرماندار ملارد در جلسه بررسی وضعیت برق و آب شهرستان با حضور معاون استاندار تهران گفت: کمبود برق یک مشکلی ملی است که مدیران شهرستانی در آن هیچ نقشی ندارد اما واگذاری مدیریت قطع برق به شهرستان ها میتواند آسیب ها را کاهش دهد.

وی افزود: پیشنهاد ما برای روزهای آینده این است که مدیریت خاموشی ها به مدیران شهرستانی واگذار شود تا بر اساس سهمیه اعلامی وزارت نیرو  نسبت به اعمال قطعی بر مبنا برنامه زمان بندی دقیق و مشخص اقدام گردد که حداقل مردم آمادگی لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد:در شهرستان  ۱۶ فیدر مهم داریم که طی روزهای گذشته تمام سعی ما بر این بوده است که خاموشی در این فیدرها اعمال نشو.د

برنجی گفت : با اقداماتی که از سال گذشته در زمینه برق دار کردن تمام چاه های شهرستان  و همچنین  حفر چاه های جدید و تجهیز مخازن آب شهرستان به ژنراتور نمودیم علیرغم خشکسالی شدید وضعیت آب شهرستان نسبت به سال های گذشته بهتر است.

وی در پایان گفت:از مردم عزیز عذرخواهیم اما با تمام توان  تا  ساعات پایانی شب به همراه  معاونت عمرانی فرمانداری و  روسای ادارات آب و برق شهرستان پیگیر کاهش تبعات این خاموشی ها هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز