سی تی اسکن بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۲۱:۳۹:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۴۰۳۱
سی تی اسکن بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح شد
با حضور حسین نوش‌آبادی ،سی تی اسکن بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین نوش‌آبادی در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان برکت شهید ستاری شهرستان قرچک اظهار داشت: با توجه به تراکم جمعیت در شهرستان قرچک و همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا شایسته نیست که بیماران ما برای رفع مشکل و بیماری خود به شهرهای اطراف سفر کنند.

وی افزود: شهرستان قرچک نیازمند توجه بیشتری ازلحاظ خدمات بهداشتی و درمانی است و ضروری است که ظرفیت‌های بهداشتی این شهرستان با توجه به کم برخوردار بودن مردم این منطقه افزایش یابد.

در ادامه بهمن خطیبی با اشاره به تحقق مطالبه به‌حق مردم اظهار داشت: افتتاح مرکز سی‌تی‌اسکن و ارتقای خدمات بیمارستان اگرچه حق مردم قرچک است و باید زودتر از این صورت می‌گرفت اما درهرصورت اتفاق مبارکی است که از مراجعه مردم این منطقه برای دریافت خدمات به شهرهای اطراف جلوگیری می‌کند.

وی افزود: شهرستان قرچک با 300 هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان 79 تختخوابی است که در سال 97 افتتاح و به بهره‌برداری رسید اما دارای کاستی‌هایی بود که زنجیره خدمات یکپارچه در بیمارستان را قطع می‌کرد و از این جمله امکانات می‌توان به نبود سی‌تی‌اسکن اشاره کرد که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

فرماندار شهرستان قرچک در ادامه گفت: احداث ساختمان سی‌تی‌اسکن بااعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد ریال و تجهیزات سی‌تی‌اسکن 16 اسلایس نیز با هزینه‌ای بالغ‌بر 500 هزار یورو خریداری و نصب شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز