جلسه رسمی ۲۳۵ شورای اسلامی شهر ملارد

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۲:۴۸:۵۸
کد خبر: ۱۲۰۴۲۰۴
جلسه رسمی ۲۳۵  شورای اسلامی شهر ملارد
در سومین هفته فصل تابستان سال ۱۴۰۰ ، جلسه ۲۳۵ پارلمان شهری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهر ملارد برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در ابتدای جلسه مهندس هاشمی  مشاور عمرانی شورای شهر چندین نکته در باب تقویت پروژه های عمرانی در حال احداث شهر ملارد بیان کرد و راهکارهایی را به جهت بالابردن کیفیت روند تکمیل پروژه ها به نمایندگان مردم شریف ملارد ارائه داد .

در ادامه جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ملارد نکاتی در چهارچوب دقت و نظارت در اجرای پروژه های عمرانی ارائه نمودند و خواستار تجدید نظر در روند نظارت بر امورات  پیمانکاران شدند .

در ادامه مهندس کولیوند شهردار ملارد توضیحاتی در باب مسائل مطرح شده ارائه داد و موارد مبهم را شفاف سازی نمود و تاکید نمود در اولین روز هفته به صورت جدی پیگیر نظارت دقیق روند فعالیت پیمانکاران و اجرای پروژه های عمرانی خواهد بود .

در بخش بعدی جلسه ،  سید علی مرزانی دبیر شورای شهر ملارد دستور کار رسمی جلسه ۲۳۵ شورای شهر را با قرائت ۲۸ لایحه  آغاز نمود  و چندین طرح عمرانی و زیرساختی به شورگذاشته شد.

در پایان جلسه نیز مصوباتی در چهارچوب تکمیل ساختمان آتشنشانی ، تعیین و تکلیف اراضی برخی از مالکین ملارد ویلای شمالی و برخی از تملکات شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و جلسه پس از ۱۳۰ دقیقه به پایان رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز