بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک به مناسبت هفته عفاف و حجاب

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۰۸:۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۲۰۵۴۲۴
بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک به مناسبت هفته عفاف و حجاب
به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان ناحیه قرچک بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن بیانیه هفته عفاف و حجاب به شرح ذیل می باشد :

این مسئله حجاب و محرم و نامحرم و نگاه کردن و نگاه نکردن همه به خاطر این است که قضیه عفاف در این بین سالم نگه داشته شود و با حجاب زن ، خود زن مسلمان امنیت پیدا می کنند و هم مردان مسلمان امنیت پیدا می‌کنند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بیست و یکم تیرماه یادآور فاجعه خونین که توسط رضاخان اتفاق افتاد و طبق نقشه ی دشمنان اسلام و ایران و به کمک روشنفکران آن روز ، متصل به دربار پهلوی تصمیم گرفتند که زن ایرانی را از دایره عفاف و حجاب و حیای خود بیرون کنند و از بین ببرند.

ما حماسه آفرینی ملت بزرگوار ایران در برابر توطئه دشمنان در تیرماه سال ۱۳۱۵ راکه یادآور شهامت و غیرت علوی مردان و حماسه فاطمی بانوان با ایمان و متدینی که در برابر ظلم به قانون کشف حجاب رضاخانی دست به قیام زدند را فراموش نمی کنیم و هر ساله این تاریخ را با مراسمات پرشورتر گرامی میداریم.

حجاب و عفاف جزوضروریات دین و از موکدات آیات و روایات معصومین می باشد این فریضه عفت و حجاب باعث حفظ عزت و کرامت و ارزش بانوان میگردد که به عفاف و غیرت  در مردان ما نیز برمی گردد و زمانی که عفت و حیا در زنان و مردان ما ریشه دار شود جامعه ای سلامت خواهیم داشت.

 امروز تمامی دشمنان جمهوری اسلامی ایران چه در داخل و چه در خارج به دنبال نابود کردن ارزش عفت و حیا در زنان و مردان ما هستند و به صورت کاملا میدانی وارد عمل شده‌اند ، لذا شایسته است ما دختران و بانوان مسلمان ایرانی باری دیگر هویت ملی و دینی خود را به جهان تشنه معنویت معرفی کنیم و به عنوان پرچمداران نهضت فاطمی بر خود وظیفه می دانیم نسبت به حفظ بنیان خانواده و تربیت نسلی با عفت و با حیا قدمهای با صلابت برداریم و کوشا باشیم.

بسیج جامعه زنان شهرستان قرچک بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۲۱تیرماه با خون شهدای گرانقدر گوهرشاد عهد می بندیم که تا زنده ایم در حفظ عفاف و حجاب کوشا باشیم و توطئه های دشمنان را خنثی سازیم و تمامی بانوان ایرانی اسلامی را به حفظ عفت و عزت فاطمی دعوت می نماییم. باشد تا در این راه در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) موید و منصور گردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز