شهردار قدس:

سنگ بنای منطقه ۳ شهرداری قدس اصولی گذاشته شده است/ سستی و رخوت در شهرداری قدس جایی ندارد

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۶۲۲۶
سنگ بنای منطقه ۳ شهرداری قدس اصولی گذاشته شده است/ سستی و رخوت در شهرداری قدس جایی ندارد
مهندس مختاری در مراسم افتتاح منطقه ۳ شهرداری قدس با تاکید بر پایه‌ریزی اصولی و اساسی در ایجاد منطقه، گفت: با ایجاد سومین منطقه شهرداری قدس تقسیم وظایف و امور شهری در ۳ منطقه صورت خواهد گرفت و ارائه خدمات به شهروندان عزیز تسهیل و خدمات‌رسانی شهرداری ارتقا خواهد یافت.

به گزاؤش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهندس مسعود مختاری، شهردار قدس در مراسم افتتاح منطقه ۳ شهرداری که صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان و مدیریت شهری برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و خیر مقدم به حضار، به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری برای راه‌اندازی منطقه ۳ شهرداری اشاره کرد و گفت: از حدود یک سال و نیم قبل اقدامات لازم برای دریافت مجوز این منطقه آغاز و در سال گذشته مصوبه آن اخذ شد تا با تلاش فراوان همکارانم امروز شاهد آغاز به کار منطقه ۳ شهرداری قدس باشیم.

وی اظهار داشت: با ایجاد سومین منطقه شهرداری قدس تقسیم وظایف و امور شهری در ۳ منطقه صورت خواهد گرفت و ارائه خدمات به شهروندان عزیز تسهیل و خدمات‌رسانی شهرداری ارتقا خواهد یافت.

شهردار قدس بر پایه‌ریزی اصولی و اساسی در ایجاد منطقه ۳ شهرداری تاکید و خاطرنشان کرد: در راه‌اندازی این منطقه تاکید داشته‌ایم که سنگ بنای آن به شکل اصولی ایجاد گردد و تمامی امور اجرایی و خدمات‌دهی به شهروندان در شهرداری منطقه ۳ از همین ابتدا می‌بایست طبق مکانیزاسیون اداری تشکیل و ادامه یابد و روش‌های منسوخ وارد جریان سیستم اداری نشود.

وی در ادامه گفت: از سال گذشته سیستم اتوماسیون خدمات شهرداری راه‌اندازی شده و تمام خدمات و امور مدیریت شهری به شکل سیستمی ارائه می‌شود، بنابراین این امکان برای شهروندان گرامی مهیاست تا خدمات مختلف شهرداری را به صورت غیرحضوری دریافت نمایند.

مهندس مختاری با بیان اینکه فعالیت‌های شهرداری تا پایان دوره فعلی با تمام توان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه عمده شهرها در پایان دوره مدیریت شهری دچار رکود و رخوت شده‌اند، اما سستی و رخوت در شهرداری قدس جایی ندارد و تمام مجموعه مدیریت شهری با تمام توان در حال خدمت‌رسانی هستند، به طوری که در حال حاضر ۲۴ پروژه در سطح شهر فعال بوده و همزمان نیز ۵ اکیپ آسفالت مشغول ساماندهی معابر هستند.

وی در پایان با قدردانی از مسئولین شهرستان بخصوص امام جمعه، نماینده مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر برای همراهی و همکاری با شهرداری، گفت: از خداوند متعال توفیق خدمت تا روز آخر مدیریت شهری را خواهانیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز