پاکدامن؛

به دنبال اثبات شایستگی ام در المپیک توکیو هستم

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۷۰۸۴
به دنبال اثبات شایستگی ام در المپیک توکیو هستم
شمشیرباز شمال غرب تهران در المپیک توکیو اعلام کرد که با توجه به شیوع کرونا و قطع نکردن تمریناتم به دنبال اثبات شایستگی هر چه بیشتر در این رقابت‌های بین‌المللی هستم.
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ علی پاکدامن در حاشیه تجلیل از دارندگان سهمیه المپیک که در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شد، خاطر نشان کرد: با توجه به تمرینات زیاد، هم اینک از لحاظ شرایط بدنی، وضعیت خوبی دارم.
 
وی با بیان اینکه حریفان سخت و مشخصی در این آوردگاه المپیک، پیش روی خواهم داشت، افزود: با امید به خدا و دعای خیر مردم امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای کشورم باشم.
 
این دارنده سهمیه المپیک در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه طبق نظر کارشناسان، شما را از شانس بالاتری نسبت به عالمیان تلقی می کنند، گفت: همگی به بنده لطف دارند، ولی من با این گونه حرف ها مخالف هستم، چراکه همه یک تیم بوده و هر فردی سختی، تلاش و زحمت زیادی بکشد، قطعا می تواند مدال ارزشمندی را بدست آورد.

گفتنی است مسابقات توکیو به علت شیوع کرونا با یک سال تاخیر از ابتدای مرداد ماه آغاز می‌شود و ایران دارای ۶۸ سهمیه در ۱۶ رشته ورزشی است. تهران نیز ۱۵ سهمیه المپیک در ۱۰ رشته و ۹ سهمیه پارالمپیک دارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز