برنامه رقابت های ۱۵ المپین استان تهران در بازیهای المپیک ۱+۲۰۲۰ توکیو

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۱:۲۷
کد خبر: ۱۲۰۷۷۴۹
سی و دومین دوره بازیهای المپیک 1+2020 توکیو در حالی از روز اول مرداد آغاز می شود که جمهوری اسلامی ایران با 66 ورزشکار(استان تهران با 15 ورزشکار) در این رقابتها حضور دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ قهرمانان پرافتخار ورزش و جوانان این استان، در این دوره از بازیها در10 رشته انفرادی یک رشته تیمی به میدان خواهند رفت و همپای سایر ملی پوشان سرافراز ایران اسلامی بدنبال کسب پیروزی و موفقیت برای ورزش و مردم کشورمان خواهند بود.
 
براساس تقویم بازیها، "علی پاکدامن" شمشیرباز شایسته تهرانی و "ثریا آقایی" بدمینتون باز ارزنده پایتخت، روز دوم مرداد به عنوان اولین ورزشکاران استان تهران، به مصاف حریفان خواهند رفت.
 
پاکدامن در این روز جدالی دیدنی با رقبای خود خواهد داشت و امید می رود در پایان روز شنبه که مدال آوران رشته "سابر" مشخص می شوند، به مدال خوشرنگی دست یابد . ثریا آقایی نیز در صورت موفقیت در بازیهای آغازین انفرادی زنان، به مراحل بعدی که در روزهای آینده برگزار می شود، صعود خواهد کرد.
 
رقابتهای روز سوم مرداد، بسکتبال مردان آغاز می شود و در این روز تیم ملی بسکتبال ایران با بهره گیری از 4 ملی پوش تهرانی، "صمد نیک خواه بهرامی"، "سعید داور پناه"، "نوید رضایی فر" و "سینا واحدی" بازیهای خود را پی می گیرد. قرار است تیم ایران در گام نخست مقابل برنده تورنمنت انتخابی کانادا قرار گیرد. دیگر بازیهای تیم ایران در روزهای 6 و 9 مرداد مقابل آمریکا و فرانسه برگزار می شود.
در همین روز، "شاهین موسوی" ملی پوش تهران بوکس ایران در مرحله سی و دوم این رقابتها به روی رینگ خواهد رفت تا در وزن69 تا 75 کیلو گرم، شایستگی و قدرت خود را به رخ حریفان بکشد.
"ناهید کیانی" تکواندوکار سرافراز تهران و ایران، در روز یکشنبه سوم مرداد در وزن 57- کیلوگرم رقابتهای خود را در مرحله یک شانزدهم نهایی آغاز می کند و در همین روز سرنوشت این وزن تا تعیین چهره های برتر ادامه خواهد یافت.
 
در این روز، "مهیار صداقت" تیرانداز مطرح تهرانی درماده 10 متر تفنگ بادی به رقابت می پردازد و تکلیف این ماده در پایان همین روز مشخص خواهد شد.
 
روز دوشنبه 4 مرداد، نوبت به "متین بالسینی" شنا گر خوب تهرانی خواهد رسید تا در ماده 200 متر پروانه رقابتهای مقدماتی به آب بزند.
 
"مهیار صداقت" مجددا روز سه شنبه 5 مرداد، در تفنگ بادی مختلط، هدف ها را نشانه می گیرد وسپس تا روز 11 مرداد استراحت خواهد داشت.
 
"علی پاکدامن" شمشیربازملی پوش تهرانی، یک بار دیگر و این بار در مسابقات تیمی سابر همراه با مجتبی عابدینی، محمد رهبری و محمد فتوحی، رقابت های خود را روز چهارشنبه 6 مرداد از سر می گیرد.
 
اما روز جمعه 8 مرداد دور انتخابی مسابقات پرتاب دیسک المپیک توکیو برگزار می شود و در این روز "احسان حدادی" چهره نام آشنای دوومیدانی جهان، ایران و تهران، در چهارمین المپیک، شانس خود را برای کسب مدالی دیگر آزمایش می کند. در صورت راهیابی حدادی به فینال، مسابقات این مرحله روز شنبه 9 مرداد انجام خواهد شد.
 
روز دوشنبه 11 مرداد، "مهیار صداقت" برای سومین بار به میدان می آید. تیرانداز خوب تهرانی، در ماده 50 متر تفنگ سه وضعیت، ابتدا در مرحله انتخابی و سپس با درخشش خود می تواند در همین روز در مرحله فینال، شایستگی هایش رابه نمایش بگذارد.
 
دو روز بعد و در روز چهارشنبه 13 مرداد، "علی داوودی" وزنه بردار ملی پوش تهرانی در دسته109+ کیلو گرم به مصاف پولاد سرد می رود. امید است در پایان این روز شاهد روی سکو رفتن قهرمانان ارزنده کشورمان در بازیهای معتبر و بزرگ المپیک1+2020 باشیم.
 
"مصطفی حسین خانی" کشتی گیر تهرانی وزن 74 کیلوگرم تیم ملی ایران، روز پنج شنبه 14 مرداد رقابتهای یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی را برگزار می کند تا در صورت پیروزی در رویارویی با حریفان، روز جمعه 15 مرداد در فینال به روی تشک المپیک توکیو برود.
 
آخرین ورزشکاران استان تهران در بازیهای المپیک توکیو، "سجاد گنج زاده" و "حمیده عباسعلی" ملی پوشان کاراته ایران هستند که روز شنبه 16 مرداد در مرحله حذفی کومیته بترتیب در وزن75+ کیلوگرم آقایان و 61+ کیلوگرم بانوان مبارزات خود را آغاز می کنند و در همین روز چهره قهرمانان و برترین های این دو وزن مشخص خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز