تبدیل باقرشهر از نقطه‌ای مندرس به شهری برخوردار

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۷:۳۱
کد خبر: ۱۲۰۹۵۶۵
تبدیل باقرشهر از نقطه‌ای مندرس به شهری برخوردار
شهردار باقرشهر گفت: باقرشهر از نقطه‌ای مندرس و آسیب‌دیده اکنون به شهری برخوردار تبدیل شده که همه نیازهای شهری و شهروندی در آن فراهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ سعید استادفرج اظهار کرد: ضرورت نگاه و مراقبت از زندگی در همه ادوار و گروه‌ها در طول تاریخ وجود داشته، از این‌رو با روی کار آمدن دولت جدید نیز فرصت‌های تازه‌ای برای این منظور فراهم می‌شود.

وی گفت: هر اندازه به اصلاح امور، تقویت مبانی و پایبندی به اصول اسلامی توجه و در این زمینه تلاش شود، آثار و عواید بسیار آن در زندگی و آرامش جامعه نمود یافته و عینیت می‌بخشد.

شهردار باقرشهر خاطرنشان کرد: برای این منظور در کنار ارائه خدمات زیرساختی و عمرانی، به موضوعات مرتبط با حوزه فرهنگی پرداخته و گام‌های فراخی را در این زمینه برداشته‌ایم.

استادفرج تاکید کرد: در سایه همه اقدامات توسعه‌ای، خدماتی، عمرانی و فرهنگی ارائه شده، باقرشهر از نقطه‌ای فقیر، مندرس و آسیب‌دیده که از توسعه شهری جا مانده و بسیار مورد غفلت واقع شده بود، خارج شده است.

وی افزایش سرانه فضای سبز از ۰.۵ به ۱۵ متر، ایجاد و افزایش سرانه‌های فرهنگی، ورزشی و شهری را از دیگر خدمات ارائه شده به ساکنان باقرشهر برشمرد و افزود: باقرشهر اکنون به شهری برخوردار تبدیل شده که امکان پاسخگویی به همه نیازهای زندگی شهری و مدنی سالم را در خود فراهم کرده است.

شهردار باقرشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این‌که شعار سال ۱۴۰۰ شهرداری با مضمون" تهران شهری برای همه" آنگونه که انتظار می‌رفت محقق نشده است، گفت: در حالی هدف اصلی از این شعار گسترش عدالت در ارائه خدمات یکسان به همگان بود که این مهم تحقق نیافته است.

وی بیان داشت: از این‌رو یکی از مهمترین اولویت‌های کاری پیش روی شهرداری در دولت سیزدهم گسترش عدالت اجتماعی به معنای واقعی آن و مبارزه با هرگونه کوتاهی و غفلت است.

استادفرج تصریح کرد: چابک‌سازی، حذف نیروهای غیرکارآمد و استفاده از نیروهای پویا و کارآمد از مهمترین موضوعات پیش روی شهرداری در آینده است که تحقق آن‌ها زمینه را برای ارائه خدمات بهتر، شاداب‌تر و به روزتر به مردم را فراهم می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز