آخرین و جدیدترین آمار کرونایی شهرستان دماوند تا ۵ مرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۱:۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۲۱۲۱۶۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی شهرستان دماوند تا ۵ مرداد ۱۴۰۰
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: 57 بیمار کرونایی در بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن خیرخواه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دماوند اظهار داشت: پیرو موج جدید بیماری کرونا در کشور، شهرستان دماوند به سرعت در وضعیت قرمز قرار گرفت. 

وی افزود: علی‌رغم تلاش مجموعه بهداشت و درمان و مسئولان شهرستان، آمار ابتلا به بیماری همچنان رو به افزایش است.  رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند ادامه داد: از آغاز سال جاری تاکنون، بالغ بر 3 هزار و 430 مورد تست pcr  در این شهرستان انجام شد که از این تعداد، هزار و 82 مورد مثبت بود؛ همچنین در این مدت، 15 هزار و 700 مورد رپید تست انجام شد که تعداد 3 هزار و 676 مورد مثبت بود. 

خیرخواه بیان کرد: تاکنون بالغ بر 17 هزار و 400 دز واکسن در شهرستان دماوند تزریق شده که در هفته جاری، این امر با سرعت در دستور کار قرار گرفت و روزانه 1300 دز تزریق واکسن انجام می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: ما نیازمند تجهیز و استفاده از ظرفیت دو سالن ورزشی مناسب با هدف انجام واکسیناسیون در دماوند و رودهن هستیم که با توجه به حجم بالای مراجعات افراد، از ازدحام جلوگیری شود. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند تصریح کرد: در حال حاضر پیشنهاد استفاده از سالن کارگران در دماوند مطرح شده که امیدواریم با کمک شهرداری تجهیز و آماده استفاده شود. 

خیرخواه عنوان کرد: برخی موضوعات از قبیل اینترنت و زیرساخت‌های مخابراتی، تأمین ملزومات و همچنین لزوم نظارت بیشتر بر اصناف بسیار حایز اهمیت است که باید مدنظر قرار گیرد.

  وی گفت: در خصوص نظارت بر اصناف، رستورانها و تالارهای پذیرایی، باید اقدامات لازم بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی اجرایی شود؛ در حال حاضر تعداد 57 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری هستند و ظرفیت بیمارستان تکمیل شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز