توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام شد:

اولین فراخوان ارائه طرح های پیشنهادی با موضوع برگزاری کارگاه های آموزشی

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۹:۰۶
کد خبر: ۱۲۱۴۲۲۸
اولین فراخوان ارائه طرح های پیشنهادی با موضوع برگزاری کارگاه های آموزشی
معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، درنظر دارد کارگاه های آموزشی به صورت حضوری و مجازی با موضوع آموزش مهارت های زندگی، مهارت های پیش از ازدواج، تربیت فرزند و خانواده برگزار کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این کارگاه های آموزشی ویژه سازمان های مردم نهاد استان تهران و محدوده طرح شهر تهران و شهرستان های تابعه است.
بنا به همین گزارش، در اولین فراخوان ارائه طرح های پیشنهادی با موضوع برگزاری کارگاه های آموزشی، تاکید شده که الویت با طرح های ارائه شده از سوی سمن هایی است که موضوع اساس نامه شان ازدواج و خانواده است و سمن هایی که موضوع اسا س نامه شان مرتبط نباشد، براساس ابتکار در طرح های پیشنهادی و سابقه کار در حوزه کارگاه های آموزشی انتخاب می شوند. ضمن آتکه در صورت عدم ارسال طرح ها در موعد مقرر، سمن ها طبق صلاحدید معاونت و براساس سابقه کاری در سنوات گذشته انتخاب خواهند شد.
گفتنی است سمن های استان تهران می توانند طرح های پیشنهادی خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 20 مرداد به همراه مستندات شامل پروپوزال طرح، پیش بینی هزینه برگزاری با مهر و امضاء مدیرعامل موسسه یا شرکت، به دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یا آدرس الکترونیک Javansamanteh@gmail.com ارسال کرده و حتما از طریق شماره تماس 77657205 تاًییدیه ارسال را دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز