در شهرستان ملارد انجام شد؛

بهره مندی مردم روستای قمشلو از آب شرب شهری

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۹:۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۲۱۵۵۵۹
بهره مندی مردم روستای قمشلو از آب شرب شهری
مردم روستای قمشلو واقع در شهرستان ملارد از آب شرب شهری بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیر امور آبفای صفادشت با اعلام این خبر گفت: نزدیک به یک سال است تامین آب شرب روستاهای غرب استان تهران به آبفا واگذار شده است و با برنامه ریزی های انجام شده این شرکت در صدد افزایش سطح کیفی و کمی روستاهای تحت پوشش و تا کنون اقدامات خوبی انجام شده است.

محمد براتی افزود: از جمله این اقدامات بر طرف کردن مشکل آب آشامیدنی مردم روستای قمشلو بوده است لازم به ذکر است روستای مورد نظر به دلیل کمبود منابع آبی و فقر سفره های زیر زمینی با مشکلات تامین طی سالیان اخیر روبرو بوده، به طوری که آب شرب مردم این روستا با توجه به فاصله 40 کیلومتری از شهر از طریق تانکر تامین می شد.

او اظهار داشت: دفتر فنی و مهندسی آبفای غرب استان تهران یک حلقه چاه آب شرب در فاصله 1100 متری این روستا با عمق 27 متری با دبی 7 لیتر بر ثانیه حفاری و تجهیز کرد.

براتی گفت: پس از حفر چاه 1100 متر خطوط انتقال آب از چاه جدید الحفر تا روستای مورد نظر با لوله های از جنس پلی اتیلن و قطر 110 میلیمتری اجرا شده است و با اجرای این پروژه 80 خانوار و حدود 400 نفر از آب شرب با کیفیت بهره مند شده اند.

مدیر امور آبفای شهر صفادشت در پایان تصریح کرد این همکاران ما در آبفای غرب استان تهران به طور شبانه روز در تلاشند تا آب شرب مورد نیاز مشترکین را با بهترین کیفیت تامین کنندو از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه شکستگی و هدر رفت آب در شبکه آبرسانی سریعاً مراتب را از طریق سامانه تلفنی 122 اطلاع رسانی کنند تا فوراً نسبت به رفع آن اقدام شود.

 

نظر شما