فرماندار ویژه شهرستان ری:

حضور جوانان در میدان با وحدت و همدلی برای عبور از شرایط سخت کنونی ضروری است

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۵:۲۰
کد خبر: ۱۲۱۸۷۷۸
حضور جوانان در میدان با وحدت و همدلی برای عبور از شرایط سخت کنونی ضروری است
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: حضور جوانان در میدان با وحدت و همدلی برای عبور از شرایط سخت کنونی ضروری و اثرگذار است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای مشورتی جوانان گفت: هدف گذاری برای تقویت حوزه جوانان از اولویت های شهرستان ری است و همه باید تلاش کنیم تا اهداف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص جوانان در شهرستان ری محقق شود.

او گفت: اجرای برنامه های متنوع همراه با ایده پردازی و خلاقیت با استفاده از ظرفیت جوانان مومن، انقلابی، با انگیزه، متعهد و دلسوز در دستور کار شورای مشورتی جوانان شهرستان ری قرار دارد که در این راستا یکی از اقدامات خوب مجمع مشورتی جوانان، برگزاری تریبون آزاد در بخش های تابعه است که نقش مهمی در شناخت مشکلات منطقه ای و محلی و انتقال آن به مسئولین دارد.

توکلی بیان کرد: در انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ که برای اولین بار چهار انتخابات به صورت همزمان در شهرستان ری برگزار شد و مجمع مشورتی بدون نگاه سیاسی و در چهارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کرد و ضرورت دارد این رویکرد در خصوص پیگیری مسائل و موضوعات شهرستان استمرار داشته باشد.

او افزود: با توجه به اینکه ماه محرم آغاز و مراسمات عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) بر اساس شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برپا شده، شورای مشورتی جوانان شهرستان ری از ظرفیت های خود برای آگاهسازی شیوه نامه های بهداشتی برگزاری مراسمات ماه محرم استفاده کند تا شور حسینی و فرهنگ عاشورایی با درنظر گرفتن حفظ سلامت عمومی ترویج شود.

مقام معظم رهبری همواره بر نقش مهم جوانان در حل مشکلات کشور تاکید دارند و امروز نیز با توجه به مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا، حضور جوانان در میدان با وحدت و همدلی برای عبور از شرایط سخت کنونی ضروری و اثرگذار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز