در دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس صورت گرفت؛

جمع آوری و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در هفتمین رزمایش کمک های مومنانه

۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۱:۰۸:۱۲
کد خبر: ۱۲۲۱۶۲۵
جمع آوری و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در هفتمین رزمایش کمک های مومنانه
با همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، هیئت جوانان حضرت علی بن ابیطالب مرزداران تهران و با همکاری انجمن علمی حقوق باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس جمع آوری کمک‌های مومنانه عاشورایی در این واحد دانشگاهی انجام گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این برنامه خیریه بیش از ۵۰۰ بسته کمک های معیشتی هر یک به ارزش حدودی ۴۰۰ هزار تومان آماده و در بین محرومان منطقه شهرستان قدس توزیع شد.این بسته ها که در محل مسجد پیامبر اعظم ص این واحد تجمیع و آماده شد، شامل برنج، چای، قند، ماکارانی، مواد شوینده، پروتئین گیاهی، تن ماهی، ماسک، رب گوجه و روغن  وسایر اقلام ضروری  است.

هزینه این بسته ها به همت جوانان و خیرین عضو هیات علی ابن ابی طالب ع تهران و استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس تامین شده است.

شایان ذکر است سال گذشته نیز در ایام سوگواری ماه محرم این برنامه در واحد شهر قدس با توزیع بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی صورت گرفت. از زمان شیوع بیماری کرونا این مرحله نوبت هفتم از برگزاری رزمایش کمک های مومنانه،مواسات و توزیع بسته های معیشتی است که در این واحد برگزار می شود.

در این همایش همدلی دکتر عبدالله قاسمی با اهدا لوح سپاس از جوانان هیئت علی ابن ابیطالب(ع)متشکل از آقایان:مجید طاهر اسدی ، بهزاد قدوسی ،سامان دانشمند،شایان دانشمند،آرتین تختی ،محمد علی خانی ،فرشید الهامی ،حسین گل محمدی ،علی اکبر یعقوبی ،علی اسکویی ،بامداد کاظمی ،پوریا عطاران وخواهران صییه یعقوبی  ومهسان سمنانی قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز