به دعوت حسین نوش آبادی؛

وزیر ورزش و جوانان به دیار ۱۵ خرداد سفر می‌کند

۱۴۰۰/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۲:۲۸
کد خبر: ۱۲۲۹۴۵۹
وزیر ورزش و جوانان به دیار ۱۵ خرداد سفر می‌کند
به دعوت حسین نوش آبادی، وزیر ورزش و جوانان به دیار 15 خرداد سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مشکلات حوزه ورزش و امور جوانان در دیدار نماینده مردم دیار پانزده خرداد با وزیر ورزش و جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در‌ این جلسه، حسین نوش‌آبادی ضمن انتقاد از وضعیت موجود و کم توجهی وزارت ورزش به نیازهای جوانان و کاهش اعتبارات حوزه ورزش و تعطیلی و بلا تکلیفی پروژه های ورزشی، خواستار پیگیری و رفع موانع و افزایش اعتبارات بخش ورزش و امور جوانان شد. 

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه خود، بر حل مشکلات و تامین اعتبارات و بودجه های مورد نیاز این طرح ها تاکید کرد.

تکمیل و بهره برداری از استادیوم ورزشی ده هزار نفری ولی عصر(عج) قرچک، افتتاح استادیوم ورزشی پیشوا، تکمیل و بهره برداری از خانه جوانان ورامین،  ورزشگاه فوتبال جواد آباد،  زمین‌چمن روستاهای احمدآباد وسط و آبباریک، سالن‌ورزشی چند منظوره زواره ور، از جمله طرح های ورزشی بود که در دیدار با وزیر ورزش مورد بررسی قرار گرفت. 

همچنین در این دیدار، حل مشکلات استخدامی نیروهای قرارداد هیاتی ادارات ورزش و جوانان منطقه، برطرف ساختن مشکلات حقوقی و بیمه آن ها، مورد تاکید قرار گرفت.

حمید سجادی قول مساعد داد، طرح های نیمه‌ تمام ورزشی را مرتفع و اعتبارات مورد نیاز را آن ها را تامین‌کند.

وزیر ورزش و امور جوانان با اظهار تاسف از وضعیت نیروهای قراداد موقت ادارات ورزش سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا، اظهار امیدواری کرد به تدریج مشکل استخدام این عزیزان برطرف شود.

در پایان این دیدار، نوش‌آبادی از وزیر ورزش و امور جوانان دعوت کرد طی هفته های آینده با سفر به دیار پانزده خرداد، از نزدیک با مشکلات این منطقه آشنا و نسبت به رفع آنها اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز