با حضور علیرضا خامسیان برگزار شد"

افتتاح خانه کودک محله شمشیری در منطقه ۹

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۱:۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۲۳۱۱۸۶
افتتاح خانه کودک محله شمشیری در منطقه ۹
خانه کودک سرای محله شمشیری با نام «فرشتگان مانا» با هدف ایجاد محیطی تفریحی و آموزشی جهت پرورش استعدادهای کودکان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این مراسم که با حضور علیرضا خامسیان معاون اجتماعی و فرهنگی شهر داری منطقه ۹،حسام ملایی شهر دار ناحیه ۱ ،ادیبه کریمی رئیس اداره آموزش های شهروندی و اعضای شورایاری محله شمشیری و مدیر سرای محله برگزار شد،

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 طی سخنانی گفت: ارائه آموزش های سودمند به کودکان به ویژه در زمینه مسائل شهری مهمترین گام در جهت ایجاد جامعه ای سالم و بانشاط است.

خامسیان  با اشاره به نقش اداره آموزش های شهروندی در گسترش آگاهی های عمومی و مسئولیت پذیری شهروندی افزود: قطعا حفظ و گسترش زیرساخت های عمرانی، ایجاد فضاهای سبز و امور تاسیساتی در جوامعی که شهروندان آن نسبت به مسائل شهری و اجرای قوانین آگاه و حساس هستند کاری آسان تر بوده و هزینه های غیرضروری را کاهش می دهد وتقویت مسئولیت پذیری اجتنماعی شهروندی بی شک در دوران کودکی بذر اولیه آن کاشته خواهد شد.

وی با تبریک افتتاح خانه کودک «فرشتگان مانا» اظهار  امیدواری کرداین مجموعه در کنار بعد سلامت کودکان با ارائه آموزش های لازم در خصوص رعایت نکات شهروندی بتواند شهرداری را در زمینه مسائل آموزشی و فرهنگی یاری برساند.

مدیر محله شمشیری  نیز در آیین افتتاح این مجموعه گفت: بخش های مختلف این خانه بازی نظیر استخر توپ، ، ترامپولین، شهرک ترافیک همراه با آموزش علائم راهنمایی و ... با هدف آموزش کودکان 3 تا 7 سال تعبیه شده و فعالیت های مختلف هنری و فرهنگی برای آموزش و استعدادیابی کودکان پیش بینی شده است .

وی افزود:: امیدواریم با تداوم حمایت های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری بتوانیم نسبت به بهبود فعالیت ها و امکانات این مجموعه جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندات عزیز اقدام نماییم.

 

نظر شما