فرماندار اسلامشهرخبر داد:

برگزاری مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد روز اربعین حسینی

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۹:۲۶
کد خبر: ۱۲۳۱۹۰۶
برگزاری مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد روز اربعین حسینی
فرماندار اسلامشهر گفت: مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با هفته دفاع مقدس و روز اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور که در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سخن می گفت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: همه ادارات و سازمانهای شهرستان باید همکاری لازم جهت برگزاری باشکوه تشییع و تدفین این دو شهید والامقام را داشته باشند.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس بخش مهم و پرافتخار تاریخ معاصر کشورمان محسوب می شود گفت: انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت ملت ایران که در جنگ تحمیلی تبلور یافت به نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا جوانان و نوجوانان بیش از گذشته با حماسه ها، رشادت ها و ارزش های ناب جبهه ها آشنا شوند.

فرماندار اسلامشهر در ادامه با بیان اینکه تمامی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تایید و تصویب ستاد مقابله با کرونای شهرستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: برنامه های شاخص و محوری شهرستان پس از اعلام دستگاههای مختلف با دبیرخانه ستاد در جلسه ستاد کرونا نیز بررسی خواهد شد.

مرسلپور همچنین بر ضرورت دیدار مسئولان شهرستان با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در هفته دفاع مقدس با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد و ادامه داد: دیدار با خانواده های معظم شاهدی که کمتر به آنها توجه شده و همچنین دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده شهدای فاطمیون نیز باید مورد توجه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز