فرماندار شهرستان پردیس خبر داد؛

افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا به ۱۰ مرکز طی هفته آتی

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۹:۱۶
کد خبر: ۱۲۳۲۸۹۶
افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا به ۱۰ مرکز طی هفته آتی
جلسه اضطراری کمیته واکسیناسیون شهرستان پردیس با حضور فرماندار و سایر مسئولین شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ این جلسه با حضور فرماندار شهرستان پردیس، معاون سیاسی، فرماندهی نیروی انتظامی و سپاه، بخشداران و شهردارای بومهن جاجرود و پردیس و دستگاه های خدمات رسان برگزار شد .

طی این جلسه در خصوص شرایط واکسیناسیون شهرهای مختلف شهرستان با توجه به اعلام گسترده تر گروه های سنی دریافت کننده واکسن تصمیم گیری های لازم برای عدم تجمع مردم و ارائه خدمات مطلوب تر داده شد.

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه این جلسه به خبرنگار برنا گفت: دستور افزایش مراکز واکسیناسیون با توجه به اعلام جدید گروه های سنی واجد الشرایط و جمعیت بالای شهرستان با همکاری سپاه و عمران پردیس در فازهای جدید پردیس نیز  داده شده است و سایر دستگاه ها از جمله بخشداری ها و شهرداری های سه شهر شهرستان پردیس (جاجرود،  بومهن، پردیس) موظف به افزایش همکاری خود با شبکه بهداشت و درمان هستند.

رضایی خاطر نشان کرد: افزایش مراکز  واکسیناسیونجهت کاهش جمعیت هدف  و جلوگیری از ازدحام جمعیت است که موجب نارضایتی مردم نشود.

وی یادآور شد: در کل شهرستان ۹ مرکز جهت ارایه خدمات در نظر گرفته شده که ۶ مرکز آن مستقر  در شهر پردیس هستند و یک مرکز در شهر بومهن و یک مرکز در جاجرود و دو مرکز دیگر نیز در هفته جاری با همکاری سپاه و شرکت عمران پردیس راه اندازی خواهد شد.

فرماندار پردیس تاکید کرد: خدمات فقط برای ساکنین شهرستان هست و از پذیرش افراد غیر شهروند مراکز معذور هستند و همچنین از مردم تقاضا داریم اول صبح کمتر به راجعه شود تا شاهد ازدحام جمعیت در این مراکز نباشیم.

گفتنی است مراکز اعلام شده اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در شهرستان پردیس ، بیمارستان شفا، بیمارستان الغدیر ویژه بیماران خاص، مرکز جاجرود در سعیدآباد، مجموعه فرهنگسرای پارک شهریار، مرکز شهید کاظمی بومهن، مرکز شهید بروجردی فاز دو، مرکز شهید بقایی  میدان امام خمینی پردیس، مرکز شهید

همدانی فاز ۱۱ و مرکز دکتر هدی فاز ۸ می باشد.

طبق این گزارش روستاهای شهرستان پردیس با استقرار تیم پزشکی در خانه بهداشت روستا برای واکسیناسیون روستاییان آماده هستند.

افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا به ۱۰ مرکز طی هفته آتی 

 عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس پس از پایان جلسه اضطراری کمیته واکسیناسیون شهرستان، از تصمیم‌گیری برای افزایش مراکز واکسیناسیون به ۱۰ مرکز طی هفته آتی خبر داد. 

 رضایی افزود: با توجه به وجود ذخیره مناسب برای واکسن و افزایش جمعیت گروههای هدف، طی چند هفته گذشته سه مرکز واکسیناسیون به مراکز شهرستان اضافه شده است و بر اساس پیش بینی های انجام گرفته تعداد مراکز واکسیناسیون در شهرستان به ۱۰ مرکز خواهد رسید که فازهای جدید مسکن مهر را نیز پوشش می دهد. 

 فرماندار پردیس افزود: برای بهبود روند حضور و واکسیناسیون شهروندان در مراکز، تصمیماتی نیز برای بهبود وضعیت فعلی و تسریع در ارائه خدمات از جمله استقرار دستگاه های نوبت دهی اتخاذ شده است و به صورت روزانه از این مراکز بازدیدهایی صورت میگیرد تا زمان انتظار شهروندان به حداقل برسد.

 

88

0000

9000

21

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز