بازدید فرماندار اسلامشهر از روند اجرای پروژه مترو/ تاکید مرسلپور بر ضرورت تسریع در احداث ایستگاه متروی چهاردانگه

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۱:۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۳۳۳۳۰
بازدید فرماندار اسلامشهر از روند اجرای پروژه مترو/ تاکید مرسلپور بر ضرورت تسریع در احداث ایستگاه متروی چهاردانگه
فرماندار اسلامشهر ضمن بازدید از روند اجرای پروژه متروی شهرستان بر ضرورت تسریع در احداث ایستگاه متروی چهاردانگه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور در حاشیه این بازدید با بیان اینکه علیرغم نوساناتی که در برخی اقلام و مصالح مصرفی رخ داد این پروژه متوقف نشده و در حال اجراست اظهار داشت: بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر چهاردانگه باید با جدیت بیشتری احداث ایستگاه متروی چهاردانگه را پیگیری کنند.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر در راستای اجرای پروژه مترو گفت: با پیگیری های صورت گرفته و تلاش مستمر دکتر قاسمی از سال 98 فروش 100 میلیارد تومان اوراق مشارکت به تصویب رسیده و نهایی شد که با تزریق این اعتبار بخشی از مطالبات پیمانکاران پروژه پرداخت می شود.

فرماندار اسلامشهر در ادامه با اشاره به پیشرفت 40درصدی قطعه دوم پروژه مترو و حفاری و ریل گذاری 3 هزار و 742 متر در این قطعه افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) که در سطح ملی پروژه های افتخار آفرین و عظیم بسیاری را احداث کرده به عنوان پیمانکار این قطعه در عالی ترین سطح حفاری و ریل گذاری این قطعه را به صورت مکانیزه در دست اجرا دارد.

وی همچنین به پیشرفت فیزیکی 45 درصدی قطعه نخست پروژه مترو که به صورت دستی انجام می شود اشاره کرد و ادامه داد: مهمترین بخش این قطعه که عبور تونل آن از بزرگراه آزادگان بود بحمدا... بدون مشکل اجرا شده و امیدواریم با تکمیل این قطعه و احداث ایستگاه چهاردانگه تا یک سال آینده بهره برداری از ایستگاه چهاردانگه آغاز شود.

گفتنی است در این بازدید معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، بخشداران مرکزی،چهاردانگه، احمدآباد مستوفی و رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری چهاردانگه نیز حضور داشتند.

 

نظر شما