معرفی نفرات برتر المپیاد دختران جوان روستایی استان تهران

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۲:۰۰:۲۱
کد خبر: ۱۲۳۴۲۹۱
معرفی نفرات برتر المپیاد دختران جوان روستایی استان تهران
نایب رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان تهران گفت: نفرات برتر المپیاد استعدادهای ورزشی دختران روستایی و عشایر در پاکدشت معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرزانه جعفر زادگان در گفتگویی اظهار داشت: رقابت المپیاد استعداد های برتر دختران با همکاری هیات دو ومیدانی استان و با شرکت حدود یکصد ورزشکار مناطق روستایی و عشایری روز (۲۴ شهریور ماه) در روستای فلیستان پاکدشت برگزار شد.  

وی با بیان اینکه هدف از این رقابت کشف و شناسایی استعداد های برتر ورزشی در رده سنی جوانان و نوجوانان ورزشکار بود، افزود: در پایان رقابت ها نیز در بخش تیمی پاکدشت با کسب ۲۷ امتیاز، پیشوا با کسب ۲۰ امتیاز و فشافویه با کسب ۱۴ امتیاز جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.  

نایب رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان تهران ادامه داد: در بخش ماده ۱۰۰ متر دو سرعت نیز محدثه نیکپور از پاکدشت، فاطمه آبلو از پیشوا و هانیه رستمی از پیشوا جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.  

جعفر زادگان  بیان کرد: در بخش ماده ۴۰۰ متر آوا سیاه منصوری از پیشوا، محدثه نیکپور از پاکدشت و غزال قاسمی از پاکدشت و نیز در بخش ماده پرتاب وزنه نیز شمین شامحمدی از پاکدشت، صبا سیاه منصوری از ورامین و هانیه رستمی از پیشوا برترین های این رقابت شدند.  

وی تصریح کرد: یکی از اهداف این هیات برگزاری و کشف استعداد های برتر ورزشی بوده چراکه در استان تهران بیش از ۸۰۰ روستا و جمعیتی افزون بر ۹۴۰ هزار نفر در مناطق روستایی و عشایری زندگی می کنند که می توان از ظرفیت این بخش نهایت بهره را برد.

به گفته جعفر زادگان بنا داریم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی، لیگ هفت سنگ استان تهران را هفته آینده برگزار کنیم. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز